کد خبر : 1948458 | 13 تیر 1402 ساعت 18:00 | 61.9K بازدید | 4 دیدگاه

بزرگترین انتقال تابستان: الماس ناپولی در کمپ یووه

کریستیانو جونتولی امروز به تورین رفت و از کمپ تمرین یوونتوس بازدید کرد تا کارش را به عنوان مدیر ورزشی جدید یووه شروع کند.

بزرگترین انتقال تابستان: الماس ناپولی در کمپ یووه

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال قهرمانی ناپولی در سری A معماران بزرگ این موفقیت از تیم جدا شدند. لوچانو اسپالتی، مربی تیم برای یک استراحت یک ساله از فوتبال فاصله گرفت و جونتولی 51 ساله که مدیر ورزشی تیم بود، به یووه ملحق شد.

جونتولی با دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی مذاکرات متعددی را داشت و سرانجام توانست او را راضی کند تا یک سال زودتر از پایان قراردادش از ناپولی برود و به یوونتوس بپیوندد.

1894239

جونتولی حالا آماده زندگی جدید خود در یوونتوس است، جایی که باید تیم را در دوره پسا آنیلی بسازد. وظیفه او هم مشخص است: یک تیم جوان درست کند و مجموع حقوقی که یووه به بازیکنان می‌دهد را پایین بیاورد.

جونتولی امروز به تورین رفت و از کمپ تمرین تیم بازدید کرد، جایی که قرار است دفتر کار جدید او باشد. قرار است او امروز قرارداد پنج ساله‌ای را امضا کند و سپس کار روی برنامه یووه در بازار نقل و انتقالات را استارت بزند.

جونتولی در آغاز کارش با مدیران مختلف باشگاه مثل جووانی مانا و فرانچسکو کالوو ملاقات می‌کند اما جلسه با آلگری، مربی تیم به بعد موکول شده است چون آلگری فعلا در تعطیلات به سر می‌برد.

دیدگاه‌ها