کد خبر : 1948551 | 14 تیر 1402 ساعت 08:38 | 48.8K بازدید | 4 دیدگاه

اسپالتی: یوونتوس؟ این یک تعبیر ساده لوحانه است

تکلیف سرشناس‌ترین مربی بیکار دنیا معلوم است

لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق ناپولی، احتمال حضورش روی نیمکت یوونتوس با توجه به حضور جونتولی را ساده لوحانه دانست.

تکلیف سرشناس‌ترین مربی بیکار دنیا معلوم است

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی در حاشیه جشنی که همشهریانش برای او گرفته بودند به شایعه حضور در یوونتوس بعد از اضافه شدن جونتولی واکنش نشان داد. این مراسم روز گذشته در شهر کوچک سرتالدو، محل تولد اسپالتی، برگزار شد و این مربی طی آن مصاحبه ای با رسانه ها داشت که بخش های مهم آن را در ادامه می خوانید:

تجلیل در سرزمین پدری
تجلیل توسط مردم شهری که در آن متولد شدم، دوستان زیادی دارم و در میدان آن با بچه ها فوتبال بازی کرده ام بسیار خوشحال کننده است. چنین اتفاقی باعث افتخار من است و کمی هم بار مسئولیتم را بالا می برد.

یک سال دوری از فوتبال
نمی دانم معنی این کار چیست فقط در این یک سال می خواهم همه چیز را مرتب کنم و کمی استراحت کنم. قصد دارم به همه محبت هایی که در این مدت به من شده پاسخ بگویم و به چیزهای زیادی که فرصتش را نداشتم فکر کنم.

1894417

من؟ جونتولی؟ یوونتوس
پیشنهاد هدایت یوونتوس همیشه قابل احترام است اما آنها مربی دارند و معتقدم که می توانند کار را با موفقیت پیش ببرند. من رابطه خوبی با جونتولی دارم اما اینکه حضور او در یووه را با حضور من پیوند بزنید، خیلی منطقی نیست و تعبیری ساده لوحانه به نظر می رسد.

تحول یوونتوس مثل ناپولی
جونتولی می داند کارش را چطور انجام دهد. او شباهت زیادی به من دارد و فقط کمی جوان تر است. او کسی است که از مسابقات محلی کار خود را شروع کرد و اینک تا سطح مدیریت در یوونتوس پیشرفت کرده است. این نشان دهنده کیفیت، شخصیت و دانش بالای جونتولی است. او تسلط کافی به کارش دارد و الان هم کاملا می داند که در باشگاه بزرگی چون یوونتوس چه باید بکند. او شایسته چنین جایگاهی است و مطمئنا بازهم موفق خواهد بود.

دیدگاه‌ها