کد خبر : 1948615 | 14 تیر 1402 ساعت 13:00 | 42.9K بازدید | 11 دیدگاه

اعتماد به نفس بالای اینیگو مارتینز

آمده‌ام تا رهبر خط دفاعی بارسلونا باشم

اینیگو مارتینز پس از امضای قرارداد با بارسلونا گفت که خودش را دارای قدرت کافی برای رهبری خط دفاعی تیمش جدیدش می بیند.

آمده‌ام تا رهبر خط دفاعی بارسلونا باشم

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتقالی که از 6 ماه قبل روی آن توافق شده بود امروز رسمی شد و اینیگو مارتینز به بارسلونا پیوست. مدافع بیلبائو با اتمام قراردادش از بیلبائو جدا شد و امروز قراردادی رسمی و دو ساله با باشگاه کاتالان امضا کرد. به این ترتیب حالا رقابت در خط دفاعی بارسا به اوج خواهد رسید.

1894533

مارتینز در اولین اظهارات خود به عنوان بازیکن جدید بارسا گفت: «من با اشتیاق زیادی به بارسا پیوسته ام و می خواهم با همه توانم به بارسلونا کمک کنم. آمدن به این باشگاه بزرگ فوق العاده است. سال‌های زیادی برای رسیدم به این مرحله و جهشی بزرگ در فوتبالم صبر کردم. از همین ابتدا اعتماد به نفس بالایی دارم و امیدوارم در زمین نیز همین اطمینان بالا را نشان دهم.»

اینیگو ادامه داد: «باید روی حداکثرها تمرکز کرده و تلاش کنیم به همه عناوین برسیم. البته همه ما می دانیم که معمولاً کسب همه جام ها سخت و پیچیده است و باید بی نهایت انرژی گذاشت. اگر خوب باشیم و مانند سال گذشته کارها را به خوبی انجام دهیم، نتایج خوب به دست می آید.»

1894489

اینیگو در مورد کار با ژاوی گفت: «این یک اتفاق عالی است که ژاوی را به عنوان مربی داشته باشم. از زمانی که او بازی می‌کرد، من او را دنبال می کردم. او بازیکنی بود که همه دوستش داشتند و حالا مربی خوبی نیز شده و می خواهم به او برای موفقیت های بیشتر کمک کنم.»

مدافع جدید بارسا در پایان گفت: «من سال ها در فوتبال بوده ام و فکر می کنم می توانم از هر لحاظ به بارسا کمک کنم. بازی های زیادی انجام داده ام و تجربه بالایی دارم. خودم را دارای قدرت کافی برای رهبری خط دفاعی بارسا می بینم و این را ثابت خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها