کد خبر : 1948713 | 14 تیر 1402 ساعت 18:39 | 68.7K بازدید | 5 دیدگاه

لیگ ملت‌ها: حیله لهستان قربانی جدید گرفت

تیم ملی والیبال لهستان در ادامه بردهای سریالی خود با نتیجه ۳ بر ۲ این بار موفق به شکست اسلوونی شد.

لیگ ملت‌ها: حیله لهستان قربانی جدید گرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال لهستان در هفته اول لیگ ملت‌ها با ترکیبی جوان شده و تا حدودی حتی ناشناخته پا به مسابقات گذاشت اما باز هم توانست تیم ملی والیبال ایران را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

با این وجود لهستانی‌ها در هفته دوم ستاره‌های خود را برگرداندند و نام بازیکنانی نظیر ویلفرد لئون و بارتوش کورک دوباره در لیست اعلام شده از سوی نیکولا گربیچ مشاهده می‌شد.

ویدئو: 304815

هرچه جلو رفت لهستان عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و به همان تیم مدعی که همه انتظارش را داشتند تبدیل شد. لهستان میزبان مرحله نهایی مسابقات است و به طور خودکار در فینال حاضر خواهد بود اما آنها مرحله مقدماتی را دست کم نگرفته‌اند و در عین حال برای حفظ جایگاه اول خود در رنکینگ فدراسیون جهانی نیز تلاش می‌کنند.

1894696

شاگردان گربیچ امروز در چارچوب اولین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مقابل اسلوونی قرار گرفتند و ضمن ادامه بردهای سریالی خود با نتیجه سه بر دو به روند خوبشان نیز ادامه دادند. این پنجمین پیروزی لهستانی‌ها با نتیجه سه بر دو بود و نشان می‌دهد که این موضوع به نوعی یک ترفند و حیله برای آنها محسوب می‌شود و هر بار یک قربانی جدید می‌گیرد که این دفعه اسلوونی بود.

دیدگاه‌ها