کد خبر : 1948734 | 14 تیر 1402 ساعت 19:59 | 36.1K بازدید | 2 دیدگاه

تکمیل روز خوب پاریس با یک خبر عالی از سویا

سرخیو ریکو، دروازه‌بان پی‌اس‌جی، که مدتی پیش از کما بیرون آمده بود امروز با ترخیص از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.

تکمیل روز خوب پاریس با یک خبر عالی از سویا

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، که مدتی پیش در یک سانحه سوارکاری به کما رفته و چندی پیش از کما بیرون آمده بود با تایید همسرش امروز از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مرخص شده است.

این دروازه‌بان 29ساله در ماه مه در حالی که مشغول سوارکاری بود دچار حادثه شده و با ضربه مغزی به کما رفته بود. او ماه گذشته میلادی از کما بیرون آمد ولی در بیمارستان ویرجن دل‌روکیو در شهر سویای اسپانیا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود.

1894734

همسر سرخیو ریکو امروز به خبرنگاران گفت: "خیلی خوشحالیم چون سرخیو امروز از آی‌سی‌یو مرخص شد و به بخش عمومی منتقل شد. حال عمومی او خوب است. حالا می‌توانیم بیست و چهار ساعته کنارش باشیم. سرخیو روحیه بالایی دارد. این بهترین خبر است و ما واقعا خوشحال هستیم. همه در این مدت با محبت‌هایشان من را سرپا نگه داشتند. از مادرم گرفته تا دوستان و خواهرم و همه هواداران."

سرخیو ریکو احتمالا دوران بهبود دشوار و طولانی‌ای در پیش خواهد داشت. او به مدت 22 روز در کمای مصنوعی بود. همسر این دروازه‌بان پاری سن ژرمن امروز توضیح داد که ریکو خیلی زود هوشیاری‌اش را به دست آورده و خانواده‌اش را شناخته است.

دیدگاه‌ها