کد خبر : 1948764 | 15 تیر 1402 ساعت 03:59 | 106.8K بازدید | 8 دیدگاه

همسر ساندرو تونالی شیفته نیوکسل است!

گران‌ترین بازیکن ایتالیا با جت در انگلیس (عکس)

ساندرو تونالی که با توافقی 70 میلیون یورویی راهی نیوکسل شد دقایقی پیش در انگلیس فرود آمد.

گران‌ترین بازیکن ایتالیا با جت در انگلیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نیوکسل سرانجام با ساندرو تونالی به توافق نهایی رسیده و با مبلغ 70 میلیون یورو قرادادی 5 ساله با این بازیکن امضا کرد. تونالی با این رقم به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایتالیا تبدیل شد و فوتبال انگلیس آماده استقبال از اوست.

رسانه‌های انگلیسی دقایقی پیش تصاویری از تونالی منتشر کردند که با جت شخصی خود وارد این کشور شد. پاستوره، همسر تونالی، نیز در این مسافرت او را همراهی می‌کند و هماهنگی لباس‌های او با رنگ لباس‌های تیم نیوکسل از جمله نکاتی بود که موردتوجه رسانه‌ها قرار گرفت.

1894794

تونالی ابتدا به صورت قرضی برشا را به مقصد میلان ترک کرد و سپس قرارداد خود را با این باشگاه دائمی کرد. او 130 بار برای روسونری به میدان رفت و یکی از اعضای تیمی بود که قهرمان سری A در فصل 22-2021 شد. این بازیکن 14 بازی ملی هم در کارنامه دارد و کم کم در حال تبدیل شدن به یکی از مهره‌های مهم تیم ملی ایتالیاست.

تونالی بعد از اینکه به عنوان دومین خرید تابستانی نیوکسل با این باشگاه قرارداد امضا کرد گفت: "اول از همه می‌خواهم از نیوکسل تشکر کنم زیرا آنها فرصت بزرگی را در زندگی حرفه‌ای به من دادند. برای بازی در این باشگاه هیجان زده هستم و نمی‌توانم صبر کنم."

1894795

دیدگاه‌ها