کد خبر : 1948774 | 15 تیر 1402 ساعت 00:11 | 43K بازدید | 10 دیدگاه

آرسنال مقتدر در نقل و انتقالات: تمدید حیثیتی!

ریس نلسون، وینگر 23 ساله آرسنال، بالاخره قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

آرسنال مقتدر در نقل و انتقالات: تمدید حیثیتی!

به گزارش "ورزش سه"، ریس نلسون علی‌رغم توافق با آرسنال برای تمدید یک هفته این کار را به تعویق انداخت تا هواداران را نگران کند؛ این نگرانی در بین توپچی‌های لندن وجود داشت که وینگر 23 ساله‌شان احتمالا خود را آماده ترک لندن می‌کند و به همین دلیل هنوز قرارداد جدیدش را امضا نکرده است.

قرارداد نلسون ماه گذشته به پایان رسیده بود و این امکان از نظر قانونی وجود داشت که او به عنوان بازیکن آزاد با هر باشگاهی که می‌خواهد قرارداد امضا کند. اما بالاخره این نگرانی امروز رفع شد و باشگاه آرسنال از ثبت قرارداد جدید با نلسون خبر داد.

1894819

وینگر آرسنال پیشنهاداتی از ایتالیا، فرانسه و انگلیس داشت اما بعد از مذاکره با سران باشگاه ترجیح داد قرارداد خود را به مدت 4 سال دیگر تمدید کند. او امروز امضای خود را با قراراد جدید زد تا آرسنال با نشان دادن اقتدار خود در نقل و انتقالات نشان دهد که در اندیشه آماده‌سازی تیمی مهیاتر نسبت به فصل قبل برای کسب عنوان قهرمانی است.

در قرارداد جدید بین باشگاه آرسنال و نلسون بند تمدید قرارداد در سال پنجم نیز دیده می‌شود که البته شروطی برای آن تعیین شده است. با این وجود طی توافق جدید صورت گرفته ریس نلسون حداقل تا پایان سال 2027 پیراهن آرسنال را به تن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها