کد خبر : 1948783 | 15 تیر 1402 ساعت 00:58 | 114.1K بازدید | 50 دیدگاه

نه معدنی هستیم و نه صنعتی؛

کنایه مدیر پرسپولیس به سپاهان، گل‌گهر و سایرین!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر نظارت‌ها دقیق باشد، پرسپولیس از همه باشگاه‌ها بیشتر سود خواهد کرد.

کنایه مدیر پرسپولیس به سپاهان، گل‌گهر و سایرین!

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس نمی‌تواند دستمزد بیشتری به بازیکنانش پرداخت کند، گفت: هر مدیری برای خودش یک روشی انتخاب می‌کند. ما شاید نسبت به سایر باشگاه‌ها سطح قراردادی پایین‌تری داشته باشیم، اما سعی کردیم این سطح برای همه یکسان باشد و پشت و خارج قرارداد هم مبلغی پرداخت نشود.

ویدئو: 304857

وی افزود: ما نه صنعتی هستیم که از شرکت زیرمجموعه بهره ببریم و نه معدنی هستیم که جای دیگری را داشته باشیم، ضمن اینکه قانون به نظر فقط برای ما وجود دارد، چون ما یک اتاقک شیشه‌ای هستیم که تردد ما را همه می‌بینند. امیدواریم فدراسیون نظارت خود را بر قوانین دقیق‌تر کند، من بارها گفتم اگر قرار است همه رعایت کنند، هیچ جایی مثل باشگاه پرسپولیس به نفعش نیست.

مدیرعامل قرمزها در واکنش به این نظر که اعضای تیم انتظار دارند دستمزد بیشتری باتوجه به موفقیت تیمشان بگیرند، پاسخ داد: از این جهت نفرات ما مظلوم واقع شدند و اینجا مشخص است که هر بازیکن پرسپولیس که جای دیگری برود، 40 درصد قرارداد بیشتری خواهد گرفت، اما آنها علاقه‌مند به پرسپولیس هستند و به همین دلیل اینجا هستند. ما هم سعی کردیم باتوجه به سطح مالی باشگاه، دستمزدمان را در یک سطح تقسیم کنیم و همین دلیل همدلی بازیکنان ماست.

دیدگاه‌ها