کد خبر : 1948785 | 15 تیر 1402 ساعت 01:10 | 33.2K بازدید | 3 دیدگاه

رقم نجومی برای به چالش کشیدن اشتیاق رقیب

عصبانیت لوی از بایرن: چرا با کین مذاکره کردید!

دنیل لوی، مالک تاتنهام، از اقدام بایرنی‌ها برای دور زدن این باشگاه و مذاکره شخصی با هری کین خشمگین است.

عصبانیت لوی از بایرن: چرا با کین مذاکره کردید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با وجود مخالفت باشگاه تاتنهام مذاکرات بسیار خوبی با هری کین داشته و بسیاری از رسانه ها کار انتقال او به آلمان را تقریبا قطعی می دانند. دنیل لوی، رئیس از این که بایرنی ها باشگاه تاتنهام را دور زده و به صورت شخصی با کین وارد مذاکره شده اند خیلی عصبانی است.

او مخالف انتقال هری کین است و حتی به این بازیکن اعلام کرده که حاضر است دستمزد هفتگی اش را چند برابر کند. با این وجود بایرنی ها در کنار وعده های مالی در مورد احتمال فتح چمپیونزلیگ نیز با کاپیتان تاتنهام صحبت کرده اند تا رای او را به دست آورند. به گزارش بیلد، تاتنهام که پیشنهاد اول بایرن را رد کرده برای فروش هری کین قصد دارد خون به پا کرده و اشتیاق بایرن را به چالش بکشد.

در این گزارش ادعا شده که باشگاه بایرن مونیخ اگر به دنبال نهایی کردن انتقال هری کین است باید رقم پیشنهادی خود را خیلی بیشتر از حد تصور بالا ببرد. بیلد می گوید بایرن حدود 120 میلیون یورو باید برای جذب کین کنار بگذارد اگر واقعا قصد خرید او را دارد.

1879292

تنها یک سال از قرارداد هری کین با تاتنهام باقی مانده و این احتمال هم وجود دارد که بایرنی ها ریسک پرداخت چنین مبلغ هنگفتی را برای مهاجم 29 ساله تیم ملی انگلیس انجام ندهند و بعد از یک فصل انتظار، او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند.

به نطر می رسد که لوی از رفتار بایرنی ها ناراضی است و می خواهد به هر نحوی که شده هری کین را از جنگ آنها دربیاورد مگر اینکه از نظر مالی شرایطی به وجود بیاید که نتوان آن را رد کرد. در غیر اینصورت قهرمان بوندس لیگا باید اهداف بعدی خود از جمله مذاکره با ناپولی برای جذب ویکتور اوسیمن را پیش بگیرد.

دیدگاه‌ها