کد خبر : 1948833 | 15 تیر 1402 ساعت 11:24 | 38.9K بازدید | 20 دیدگاه

برق شیراز احیا شد؛

شهر راز تیم جدید فوتبال ایران!

باشگاه شهر راز شیراز با خرید امتیاز آرمان‌گهر سیرجان وارد لیگ دسته اول فوتبال ایران شد.

شهر راز تیم جدید فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان که در فصل اخیر لیگ یک فوتبال در جایگاه سیزدهم جدول این رقابت‌ها قرار گرفت و سهمیه دسته اولی خود را حفظ کرد، بخاطر مشکلات مالی تصمیم به فروش امتیاز تیمش گرفت که یک باشگاه تازه تاسیس در شیراز با خرید این امتیاز فعالیت خود را آغاز کرد.

ستار زارع، بازیکن شیرازی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که تجربه بازی در تیم‌های برق شیراز، شاهین بوشهر و راه‌آهن تهران را در کارنامه دارد و در حال حاضر یکی از مؤسسان باشگاه شهر راز محسوب می‌شود، به‌عنوان سرمربی این تیم لیگ یکی انتخاب شد.

باشگاه شهر راز شیراز در حالی ستار زارع، بازیکن شاخص فوتبال شیراز در سالیان گذشته را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده که تمرینات پیش‌فصل این تیم دسته اولی از روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه بعثت شیراز آغاز خواهد شد.

این باشگاه که مالکیت آن را محمد رهنورد برعهده دارد، در فصل جدید مهرداد شکاری، مربی سابق برق و قشقایی شیراز را نیز به‌عنوان مدیر فنی در کنار خود می‌بیند و علاوه بر آن،  امیرحسین جوانی هم مدیر این تیم خواهد بود و احتمالا رسول فلاح به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شود.

باشگاه شهر راز شیراز که با انتخاب رنگ نارنجی و بازیکنان و مربیان سابق برق شیراز، یاد این تیم را زنده کرده، تاکنون چند بازیکن ازجمله محمد قنبری(مدافع صنعت نفت آبادان)، محمدرضا فیروززاده(هافبک مس شهربابک) را هم به خدمت گرفته است.

1894892

دیدگاه‌ها