کد خبر : 1948871 | 15 تیر 1402 ساعت 13:34 | 36.4K بازدید | 7 دیدگاه

ناامیدی در مونیخ: عربستان ستاره بایرن را نمی‌خواهد

باکاری سیسه، مدیر برنامه سادیو مانه، اعلام کرد که این بازیکن هیچ پیشنهادی از عربستان سعودی دریافت نکرده است.

ناامیدی در مونیخ: عربستان ستاره بایرن را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، مانه تابستان سال قبل لیورپول را ترک کرد تا تجربه جدیدی در دنیای فوتبال به دست آورد و پیراهن بایرن مونیخ را به تن کند. 

او که یکی از مهره‌های کلیدی یورگن کلوپ در موفقیت‌های چند سال اخیر لیورپول بود، نتوانست درخششی که در آنفیلد داشت را در بایرن تکرار کند و درگیری حواشی بسیاری هم شد. 

درگیری فیزیکی این ستاره سنگالی با لروی سانه پس از شکست برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان باعث شد که مدیران بایرن به شدت از رفتار او ناراحت شوند و تصمیم به فروش این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بگیرند. 

1894660

نام مانه در فهرست بازیکنان مازاد بایرن به چشم می‌خورد و توماس توخل هم با جدایی او مشکلی نداشت. بایرن امیدوار بود که باشگاه‌های عربستانی که به دنبال جذب بازیکنان تراز اول از فوتبال اروپا هستند، پیشنهادی را هم برای جذب او ارائه کنند. 

در حالی که چند رسانه آلمانی خبر از پیشنهاد عربستان برای جذب مانه داده بودند و در حالی که حضور او در سفارت عربستان در سنگال به شایعه پیوستنش به باشگاه الاتفاق دامن زده بود، حالا مدیر برنامه این بازیکن تمامی این شایعات را تکذیب کرده است. 

باکاری سیسه در این باره به خبرنگاران گفت: «پیشنهاد از الاهلی و باشگاه‌های عربستانی؟ چنین چیزی حقیت ندارد. هیچ تماسی با ما گرفته نشده و هیچ پیشنهادی ارائه نشده است.»

دیدگاه‌ها