کد خبر : 1949014 | 16 تیر 1402 ساعت 11:17 | 28.2K بازدید | 10 دیدگاه

حضور در لیگ قهرمانان برای یونایتد دردسرساز شد

مدیران منچستریونایتد به دلیل بند خاصی که در قرارداد هری مگوایر، مدافع این تیم، وجود دارد برای فروش او با مشکل مواجه شده‌اند.

حضور در لیگ قهرمانان برای یونایتد دردسرساز شد

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر این فصل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و اریک تن‌هاخ تصمیم گرفت که او را به نیمکت یونایتد تبعید کند. 

عملکرد نه چندان خوب این بازیکن در چند فصل اخیر باعث شده بود که موجی از اعتراض علیه او به راه بیفتد و هواداران این تیم به هیچ وجه از حضور او در میدان و خصوصا انتخابش به عنوان کاپیتان راضی نبودند. 

مدیران یونایتد در نظر داشتند که این مدافع انگلیسی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برسانند و امیدوار بودند که بخشی از بودجه مدنظرشان برای خرید بازیکنان جدید را با فروش او تامین کنند. 

1889647

اما حالا روزنامه انگلیسی گاردین خبر داده که شرایط فروش مگوایر در این تابستان چندان آسان نیست و ممکن است که شیاطین سرخ موفق به انجام این کار نشوند. 

بندی در قرارداد او وجود دارد که فروش او را بسیار دشوار خواهد کرد. بر اساس این بند، در صورتی که منچستریونایتد موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شود دستمزد مگوایر افزایش پیدا خواهد کرد. 

به این ترتیب، حضور شیاطین سرخ در فصل آینده لیگ قهرمانان باعث دردسر شده و آنها حالا باید با این بازیکن برای ترک اولدترافورد به توافق برسند.

دیدگاه‌ها