کد خبر : 1949054 | 16 تیر 1402 ساعت 14:50 | 30.3K بازدید | 7 دیدگاه

مشهد به دنبال خرید امتیاز؛

تیم‌داری دوباره در شهری که تیم منحل کرد!

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی از اقدام برای حضور تیم لیگ دسته اول خبر داد.

تیم‌داری دوباره در شهری که تیم منحل کرد!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال مشهد در حال حاضر هیچ نماینده‌ای در لیگ برتر و لیگ دسته اول ایران ندارد و پس از سقوط و در ادامه انحلال شهرخودرو (پدیده) خراسان، این شهر در سطح بالای فوتبال تیمداری نکرد که حالا اقداماتی در این راستا انجام شده است.

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در پایان لیگ بیستم به دسته پایین‌تر سقوط کرد و در نیم‌فصل اول لیگ دسته اول سال گذشته نیز بخاطر عدم حضور در دو مسابقه از رقابت‌ها کنار گذاشته شد تا فوتبال این شهر رو به نابودی برود.

اکنون محسن حیدری، دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی در این باره می‌گوید: با توجه به مطالبه جامعه فوتبال، هیئت فوتبال خراسان رضوی تمام تلاش خود را کرده تا فوتبال استان در لیگ دسته اول سال آینده نماینده داشته باشد.

او ادامه داد: با تلاش رئیس هیئت و همراهی تمام مدیران امر ورزش به خصوص مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان، یکی از تیم‌های لیگ یکی متقاضی فروش امتیاز در مشهد حاضر شد، اما متاسفانه به علت اختلاف در نحوه پرداخت هزینه امتیاز، این معامله انجام نشد.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی اضافه کرد: از تمام بنگاه‌های اقتصادی و مسئولان و تاثیرگذاران اجتماعی دعوت می‌کنیم در جهت ایجاد شور و نشاط در میان جوانان، پا به عرصه تیم‌داری بگذارند چراکه در حال حاضر عزم جدی برای حضور یک تیم لیگ دسته اولی در میان مسئولان استان وجود دارد و با توجه به آمادگی این تیم لیگ دسته اولی، بهترین شرایط برای خرید امتیاز فراهم است.

دیدگاه‌ها