کد خبر : 1949067 | 16 تیر 1402 ساعت 15:36 | 56.3K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: معمار قهرمانی ناپولی به یووه پیوست

یوونتوس رسما اعلام کرد، کریستیانو جونتولی به عنوان مدیر فوتبال این باشگاه انتخاب شده است.

رسمی: معمار قهرمانی ناپولی به یووه پیوست

به گزارش "ورزش سه"، جونتولی 51 ساله هشت سال در ناپولی کار کرد و به عنوان مدیر فوتبال این باشگاه، استعدادهای بسیاری را کشف کرد که در نهایت به کمک آن‌ها، ناپولی موفق شد فصل قبل قهرمان ایتالیا شود.

پس از قهرمانی ناپولی اخبار زیادی مبنی برای پیوستن جونتولی به یووه مطرح شد، اما سپس لوچانو اسپالتی از مربیگری ناپلی‌ها کناره‌گیری کرد و به این ترتیب، گفته شد ناپولی قصد ندارد دو چهره کلیدی‌اش در راه قهرمانی را یکجا از دست بدهد.

جونتولی یک سال دیگر با ناپولی قرارداد داشت و بعد از مذاکرات زیاد با آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه موفق شد او را قانع کند که زودتر از موعد مقرر از جمع آبی‌پوشان جدا شود و به یووه بپیوندد.

1895318

حالا او وظیفه دشواری در تورین برعهده دارد. این تیم با مشکلات مالی روبرو است و قصد دارد چند تا از ستاره‌های خود را بفروشد. جونتولی باید بهترین فرمول را برای فروش ستاره‌ها و کسب بیش‌ترین درآمد پیدا کند. در عین حال، باید بازیکنان جوان و ارزان‌تری را پیدا کند تا یک تیم جوان بسازد که میزان دستمزدهای پرداختی در آن پایین است.

البته این کاری است که مدیر فوتبال یووه در گذشته بارها انجام داده اما مسئله اینجا است که در یووه دوران گذار معنای چندانی ندارد و توقع مدیران و هواداران تیم این است که او بلافاصله هم موفق شود، به ویژه که دو فصل است که باشگاه جام نبرده است.

دیدگاه‌ها