کد خبر : 1949087 | 16 تیر 1402 ساعت 16:41 | 220.6K بازدید | 53 دیدگاه

دهمین پیروزی پیاپی سامورایی‌ها؛

رتبه دهمی دنیا: هدیه بزرگ ژاپن به تیم ملی ایران!

با پیروزی ژاپن برابر هلند در لیگ ملت‌ها تیم ملی والیبال ایران به رتبه دهم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال صعود کرد.

رتبه دهمی دنیا: هدیه بزرگ ژاپن به تیم ملی ایران!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ژاپن همچنان به روند خیره کننده خود در لیگ ملت‌ها ادامه می‌دهد. آنها در حالی خیلی زود صعود خود به مرحله نهایی مسابقات را قطعی کردند که هنوز هیچ شکستی نداشته‌اند و در همه بازی‌های خود حریفان را شکست داده‌اند. آنها نه تنها اکنون شماره یک آسیا هستند که حتی در دنیا نیز یک مدعی محسوب می‌شوند.

ویدئو: 304969

تیم ملی والیبال ژاپن امروز در دومین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مقابل هلند قرار گرفت و موفق شد در یک بازی برتر حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد تا دهمین پیروزی پیاپی خود در لیگ ملت‌ها را کسب کرده باشد.

1895383

این پیروزی علاوه بر اینکه جایگاه ژاپن در صدر جدول را تثبیت کرد، یک هدیه بزرگ برای تیم ملی والیبال ایران نیز به حساب می‌آمد. با توجه به مشکلاتی که بر اثر ویزای بازیکنان تیم ملی ایران به وجود آمد، فدراسیون جهانی اعلام کرد که نتایج این هفته از مسابقات در رنکینگ FIVB شاگردان بهروز عطایی تاثیری نخواهد داشت.

1895364

به این ترتیب دو شکست ایران در این هفته تاثیری روی رنکینگ تیم ملی نگذاشت اما در عوض باخت امروز هلند به ژاپن باعث شد که آنها یک رده سقوط کنند و ایران دوباره به جمع ۱۰ تیم اول دنیا بازگردد.

دیدگاه‌ها