کد خبر : 1949096 | 16 تیر 1402 ساعت 17:55 | 70.1K بازدید | 29 دیدگاه

تنهایی و پریشانی، کادوی پاگشای نکونام در استقلال!

باید گفت که پس از استعفای مدیران استقلال، جواد نکونام تنهایی و پریشانی را خیلی زود احساس کرد.

تنهایی و پریشانی، کادوی پاگشای نکونام در استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات و حواشی روزهای اخیر فوتبال ایران از جمله داستان 72 ساعته انتقال ناموفق بیرانوند به استقلال و همچنین استعفای حجت کریمی و علی امیری سبب شد تا هواداران استقلال روز خود را با تجمع برابر ساختمان این باشگاه آغاز کنند و سپس برای حضور در تمرین تیم، راهی کمپ مرحوم حجازی شوند.

استقلالی‌ها که به شدت از وضعیت مدیریت باشگاه عصبانی بودند، یکصدا به تشویق جواد نکونام پرداختند و زمانی که خودروی او به کمپ حجازی رسید، توسط هواداران محاصره شد و سرمربی آبی‌ها با کمک نیروهای انتظامی توانست وارد کمپ شود و به تمرین تیمش برسد.

1895378

پس از حضور تعداد زیادی از هواداران استقلال پشت در ورودی کمپ ناصر حجازی، سرمربی این تیم تصمیم گرفت تا تمرین را با حضور آنها برگزار کند و از سرپرست جدید آبی‌ها خواست تا در کمپ را به روی تماشاگران باز کند.

در نهایت نیز علی سامره تصمیم نکو را به هواداران رساند و آنها به سمت جایگاه‌های کمپ حجازی رفتند تا به تشویق تیم، سرمربی و بازیکنان استقلال بپردازند که در این میان، یکی از تماشاگران با دسته گل آبی، به سمت نکونام رفت.

1895380

سرمربی جوان استقلال که از محبوبیت خاصی نزد استقلالی‌ها برخوردار است، در جمع خبرنگاران گفت که خبر استعفای او شایعه‌ای است از سوی کسانی که دوست ندارند او در این تیم باشد و آستانه تحملش نیز روی هزار است. صحبت‌هایی که باعث دلگرمی هواداران شده تا آنها امیدوار به تغییر اوضاع باشگاه در روزهای پیش رو باشند.

نکونام که از فصل قبل شایعه حضورش در استقلال مطرح شده بود، پس از طی کردن یک پروسه زمان بر و استرس زا، بالاخره مجوز حضور روی نیمکت این تیم را گرفت اما شاید هرگز فکرش را نمی‌کرد که مدیران باشگاه در طلایی ترین زمان بازار نقل و انتقالات، او را تنها بگذارند. او منتظر روشن شدن صندلی ریاست باشگاه است و اینکه مدیرعامل جدید می‌تواند خواسته‌های او را برآورده کند یا خیر.

عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

1895379

دیدگاه‌ها