کد خبر : 1949114 | 16 تیر 1402 ساعت 20:56 | 13.8K بازدید | 6 دیدگاه

برتری مس رفسنجان برابر حریف ارمنستانی

تیم فوتبال مس رفسنجان در دیداری تدارکاتی توانست آلاشکرت ایروان را شکست دهد.

برتری مس رفسنجان برابر حریف ارمنستانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان که در اردوی ارمنستان به سر می‌برد، موفق شد در یک دیدار دوستانه از سد حریف ارمنستانی خود بگذرد و اردوی پیش فصل خود را با پیروزی آغاز کند.

شاگردان ساکت الهامی عصر روز جمعه طی یک مسابقه تدارکاتی در ارمنستان مقابل آلاشکرت ایروان به میدان رفتند که در پایان با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافتند.

1895420

این مسابقه در ورزشگاه اختصاصی آلاشکرت و در سه وقت ۳۵ دقیقه‌ای برگزار شد. تیم میزبان در وقت اول به گل رسید، اما در ادامه محسن آذرباد در وقت دوم بازی را به تساوی کشاند. در اواخر وقت سوم نیز فرشید باقری با یک ضربه ایستگاهی تماشایی گل دوم را به ثمر رساند تا در نهایت مسی‌ها با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود عبور کنند.

لئون استپانیان و ادموند اختر دو ستاره ارمنی نام‌آشنای فوتبال میهمانان ویژه این مسابقه دوستانه بودند. آنها در دیدار با اعضای تیم مس رفسنجان به خوش و بش پرداختند.

1895421

آلاشکرت یکی از تیم های مطرح فوتبال ارمنستان است که سابقه قهرمانی در لیگ این کشور را دارد و فصل گذشته در رده چهارم قرار گرفته بود. این تیم هفته آینده و در مسابقات پلی آف لیگ اروپا، با تیمی از مقدونیه دیدار خواهد کرد.

1895422

دیدگاه‌ها