کد خبر : 1949124 | 16 تیر 1402 ساعت 22:00 | 61.4K بازدید | 14 دیدگاه

خرمگاه: تو خودت با ویلموتس فوتبال ایران را نابود کردی

پاسخ رفیق شفیق منصوریان به یک توهین عجیب

مربی فولاد در پاسخ به اظهارات عجیب رئیس هیئت فوتبال خوزستان، گفت طالقانی در حدی نیست که درباره فولاد و منصوریان اظهار نظر کند.

پاسخ رفیق شفیق منصوریان به یک توهین عجیب

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فولاد خود را برای شروع یک فصل جدید و پرقدرت آماده می‌کند، صحبت‌های عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال خوزستان، سر و صدای زیادی به پا کرد. او اظهارات عجیبی را در مورد علیرضا منصوریان به زبان آورد و مدعی شد که سرمربی فولاد در حد و اندازه‌های فوتبال خوزستان نیست.

حالا محمد خرمگاه، مربی فولاد و یکی از دستیاران منصوریان، در واکنش به این اظهارات جنجالی و عجیب به خبرنگار ورزش سه گفته است: طبق یک برنامه از قبل طراحی شده، برای بر هم زدن تمرکز فضای ذهنی کادر فنی فولاد، که برای شروع یک فصل پرقدرت کارش را آغاز کرده است، دوباره برخی‌ها کارشان را شروع کردند.

خرمگاه ادامه داد: پیش از این عادت داشتیم اتفاقاتی که می‌افتد، از طریق اطرافیان و هم خانواده‌های خودمان رخ بدهد. مثلا ممکن است هوادار ما که مالکان اصلی باشگاه هستند، اعتراض داشته باشند که این موضوع قابل‌حل است و علیرضا منصوریان خیلی راحت می‌تواند با هوادار کنار بیاید و یا این مسئله از سوی باشگاه صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: اما امروز متوجه شدیم برخی‌ها پا را فراتر گذاشته‌اند. کسی که توسط آقای میرشاد ماجدی از کار برکنار شد و زشت‌ترین کار ممکن در تاریخ فوتبال خوزستان را رقم زد. پس از برکناری ایشان، او درهای هیئت فوتبال را قفل کرد و اجازه حضور فرد جدید را در ساختمان هیئت فوتبال خوزستان نداد.

1618528

مربی فولاد خطاب به رئیس هیئت فوتبال گفت: آقای طالقانی! شما به فوتبال ایران و بیت‌المال بدهکار هستید. شما یکی از چند نفری هستید که قرارداد فاجعه‌بار ویلموتس را امضا کردید و ضربه بزرگی به ملت ایران زدید و بیش از 200 میلیارد تومان از پول بیت‌المال را تاراج بردید. اگر من جای شما بودم، رویم نمی‌شد سرم را در فوتبال ایران که هیچ، در میان مردم بالا بگیرم.

وی خاطرنشان کرد: آقای طالقانی! شما با پرونده ویلموتس، فوتبال ایران را نابود کردی. شما هنوز به خودت اجازه می‌دهی درباره فوتبال صحبت کنی؟ اگر من جای شما بودم استعفا می‌دادم و با انتشار یک بیانیه رسمی، از کل مردم ایران و تمامی اهالی فوتبال معذرت خواهی می‌کردم.

دستیار منصوریان اظهار داشت: البته ما به ایشان حق می‌دهیم. چون فوتبال ایران روی روال نیست. کسی که زیر قرارداد ویلموتس را امضا کرده و در هیئت فوتبال خوزستان را قفل کرده، امروز به خودش اجازه می‌دهد که به بازیکن، مربی و سرمربی سابق تیم ملی، سرمربی تیم المپیک و یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران اهانت کند.

او گفت: شما متر و معیار تعیین کنید و ببیند اندازه باشگاه فولاد هستید؟ اصلا فولاد در حیطه کاری شما نیست و خدا را شکر فولاد آنقدر شرایطش خوب است که شما باید دست تمنا به سمت فولاد دراز کنید. مدیرعامل و هیئت مدیره فولاد هیچ احتیاجی به شما و نظراتتان ندارند. حتی اگر شما در هیئت فوتبال نباشید، فولاد مسیر و راهش را می‌رود.

1856880

خرمگاه مجددا خطاب به رئیس هیئت فوتبال خوزستان گفت: آقای طالقانی! شما اگر 10 بار دیگر درباره علیرضا منصوریان صحبت کنید، او جواب شما را نمی‌دهد. منصوریان ترجیح می‌دهد جواب کسانی را بدهد که در شأن خودش باشد. اگر روزی دیدید علیرضا منصوریان جواب اظهارات کسی را داد، بدانید که آن فرد شخص بزرگی است.

او ادامه داد: مقایسه شما و علیرضا منصوریان مانند مقایسه یک بچه گنجشک در برابر یک عقاب است. من فقط یکی از هزاران دوست و همبازی سابق منصوریان هستم. اگر بازیکنان تیم ملی و کسانی که شاگرد وی بوده‌اند بخواهند درباره شما صحبت کنند، دو سوم فوتبال ایران باید به اظهارات سخیف شما پاسخ بدهند.

وی اضافه کرد: بهتر است آقای طالقانی حدود خودش را بداند، او را جو نگیرید و از کسی هم خط نگیرد. بهتر است ایشان به همان کار هیئت فوتبال برسد که ما شنیدیم در فوتبال خوزستان از وی رضایت ندارد.

خرمگاه همچنین در مورد آخرین وضعیت تیمش توضیح داد: در مورد شرایط فولاد نیز باید بگویم ما 10-15 روز از شروع تمریناتمان عقب هستیم که این در حوزه اختیارات علیرضا منصوریان است که گلایه‌هایش را به رئیس هیئت مدیره و رئیس باشگاه کرده است.

مربی فولاد در پایان گفت: اما باید از مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره تشکر ویژه‌ای کنیم. با اینکه ما تا به امروز رئیس کارخانه فولاد را ندیده‌ایم، وظیفه داریم از وی تشکر کنیم. چرا که ما سال قبل بدون امکانات نبودیم و حمایت‌های ایشان باعث می‌شود ما امسال امیدوارتر پیش برویم.

دیدگاه‌ها