کد خبر : 1949147 | 17 تیر 1402 ساعت 06:00 | 52.9K بازدید | 19 دیدگاه

ستاره لالیگایی تراکتور ۸ می‌پوشد (عکس)

بازیکن خارجی جدید تراکتور با لباس شماره هشت برای این تیم به میدان می‌رود.

ستاره لالیگایی تراکتور ۸ می‌پوشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور که سال گذشته ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین و صفا هادی را به‌عنوان بازیکنان خارجی در اختیار داشت، با نظر پاکو خمس در فصل جدید نیز آلوارو خمینز را در تیم خود می‌بیند؛ بازیکن اسپانیایی تند و تیز که تجربه بازی در لالیگا و لالیگا ۲ را دارد و روز گذشته برای نخستین بار برای تی‌تی‌ها به میدان رفت.

آلوارو خیمنز که تجربه بازی در کادیز، ساراگوسا، مایورکا، آلمریا و بیرمنگام انگلیس را در کارنامه دارد، یکی از خریدهای پر سروصدای تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی است که روز گذشته در دیدار تدارکاتی مقابل اورنبورگ روسیه لحظاتی را به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

1895485

این ستاره اسپانیایی از شروع نیمه دوم به ترکیب تیم تراکتور اضافه شد که پس از ورود به زمین بارها با حرکات سریع و تند و تیز خود از جناح چپ، مدافعان اورنبورگ روسیه را به دردسر انداخت و موقعیت‌سازی کرد که البته مهاجمان تراکتور از موقعیت‌های ایجادشده توسط او استفاده نکردند.

نکته جالب توجه در حضور یک نیمه‌ای آلوارو خیمنز در ترکیب تراکتور مقابل اورنبورگ روسیه، پیراهن شماره هشت او بود که سال گذشته در اختیار شاهین ثاقبی قرار داشت و حالا بر تن این ستاره اسپانیایی است.

دیدگاه‌ها