کد خبر : 1949169 | 17 تیر 1402 ساعت 09:17 | 63.2K بازدید | 11 دیدگاه

لئون استپانیان دوباره در یک محفل ایرانی

استویچکوف سپاهان بعد از سال‌ها آفتابی شد (عکس)

ستاره ارمنی سابق سپاهان بعد از چند سال در یک فضای فوتبالی در بین ایرانی‌ها رؤیت شد.

استویچکوف سپاهان بعد از سال‌ها آفتابی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لئون استپانیان نامی آشنا برای فوتبال‌دوستان ایرانی است؛ بازیکن ارمنستانی که اکثر دوران حرفه‌ای فوتبال خود را در ایران سپری کرد و بیش از 14 سال پیراهن تیم‌های ایرانی را پوشید.

دوران اوج استپانیان در سال‌هایی بود که او پیراهن سپاهان را بر تن داشت و در دو مقطع 5 و 3 ساله برای طلایی پوشان فوتبال ایران بازی کرد. لئون حتی به بازوبند کاپیتانی سپاهان نیز رسید و آنقدر در ترکیب این تیم خوش درخشید که از هواداران اصفهانی لقب «استویچکوف سپاهان» را دریافت کرد.

استپانیان در دوران مربیگری نیز چندین سال در ایران کار کرد؛ او به عنوان دستیار مربیان مختلف در تیم‌های متعددی به کار پرداخت و حالا چند سالی است به کشور خود ارمنستان برگشته است.

این ستاره ارمنی نام آشنا روز گذشته بعد از سال‌ها در یک محفل ایرانی رؤیت شد؛ جایی که تیم مس رفسنجان با هدایت ساکت الهامی در ارمنستان اردو زده و اولین بازی دوستانه نارنجی پوشان سبب شد تا استپانیان به تماشای مسابقه یک تیم ایرانی و البته دیدار با دوستان سابق خود بنشیند.

استپانیان که همراه با ساکت الهامی در پیکان در کادرفنی صمد مرفاوی حضور داشتند، بعد از سال‌ها در ایروان یکدیگر را ملاقات کردند. در این ملاقات صمیمانه و دوستانه ادموند اختر، ستاره ارمنی سابق استقلال و تیم ملی ایران و همچنین سعید فتاحی، مدیر باتجربه فوتبال، که اکنون قائم مقام باشگاه مس رفسنجان است نیز حضور داشتند و لحظات جالبی در ورزشگاه آلاشکرت ایروان به ثبت رسید.

1895516
1895517

دیدگاه‌ها