کد خبر : 1949217 | 17 تیر 1402 ساعت 12:41 | 46.5K بازدید | 34 دیدگاه

آنها بازیکنان مسن می‌خرند

با این خریدها بارسلونا هیچ آینده‌ای ندارد

رونالد کومان از سیاست‌های نقل و انتقالاتی بارسلونا انتقاد کرد و گفت که آنها برای درازمدت برنامه خاصی ندارند.

با این خریدها بارسلونا هیچ آینده‌ای ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تا به اینجای نقل و انتقالات توانسته ایلکای گوندوگان و اینیگو مارتینز را جذب کند که هر دو 32 سال سن دارند. بارسا کار انتقال ویتور روکه برزیلی که 18 سال دارد را نیز به زودی نهایی خواهد کرد.

1892416

رونالد کومان، مربی سابق بارسا و حال حاضر هلند، از سیاست‌های انتقالاتی بارسا راضی نیست. او در حاشیه یک تورنمنت گلف در بارسلونا گفت: «از بیرون که نگاه می‌کنم، می‌توانم روی سن بازیکنانی که بارسا اخیرا خریده دست بگذارم و انتقاد کنم. نه از لحاظ اقتصادی و نه فوتبالی این خریدها برای آینده بارسا خوب نیستند. گوندوگان بازیکن فوق العاده‌ای است ولی او چند سال پیش باید به بارسا می‌آمد. بارسا باید نگاهی بهتر به آینده داشته باشد اما خریدهای باشگاه برای دو یا سه سال پیش‌رو هستند.»

1894532

کومان ادامه داد: «وقتی من در بارسا بودم، جوانانی چون پدری، گاوی و نیکو گونزالس را به تیم وارد کردم. در هلند نیز ما عادت داریم که به استعدادهای جوان فرصت بدهیم. بارسا باید برای آینده برنامه‌ریزی کند اما با این خریدها، آینده خوبی متصور نیستم. من هرگز توانایی‌های گوندوگان و لواندوفسکی را زیر سوال نمی‌برم ولی چیز زیادی به پایان فوتبالشان نمانده است. نباید هر فصل دو یا سه بازیکن این‌چنینی خرید. بارسا به جای خرید بازیکن 32 یا 34 ساله باید چند بازیکن 22 ساله جذب کند.»

دیدگاه‌ها