کد خبر : 1949301 | 17 تیر 1402 ساعت 16:37 | 66.5K بازدید | 29 دیدگاه

فرار تراکتور از شوک زودهنگام (عکس)

شاگردان پاکو خمس با وجود دریافت دو گل زودهنگام نتیجه بازی مقابل اورنبورگ را تغییر دادند.

فرار تراکتور از شوک زودهنگام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور پس از پنج روز حضور در ترکیه و سپری کردن تمرینات پرفشار بدنسازی در کمپ اختصاصی باشگاه فنرباغچه، دیروز در نخستین مسابقه تدارکاتی پیش فصل به مصاف اورنبورگ روسیه رفت که تا دقیقه ۱۱ با دو گل عقب افتاد، اما در نهایت بازی را با تساوی سه بر سه تمام کرد.

بازیکنان تراکتور در حالی که فشار بدنسازی زیادی در طول دو هفته اخیر در تبریز و ترکیه متحمل شدند و به اصطلاح فوتبالی‌ها بدن‌های سنگینی داشتند، دیروز مقابل اورنبورگ روسیه قرار گرفتند که خیلی زود روی دو اشتباه پیاپی فردی دو گل دریافت کردند.

شاگردان پاکو خمس در دقیقه ۷ دیدار تدارکاتی روز گذشته مقابل اورنبورگ روسیه، روی یک نفوذ بازیکن حریف از جناح چپ و ارسال زمینی او، با گل به خودی عقب افتادند و چهار دقیقه بعد هم روی یک اشتباه فردی دیگر در عقب زمین برای دومین بار دروازه خود را در دقیقه ۱۱ باز شده دیدند تا به یک شوک زودهنگام فرو بروند.

بازیکنان تراکتور با وجود دریافت دو گل زودهنگام، به بازی برگشتند و در دقیقه ۲۸ یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و با اینکه دقایقی بعد گل سوم را خوردند، در نهایت نیمه اول و این بازی دوستانه را با تساوی سه بر سه پشت سر گذاشتند تا وارد فاز جدیدی از مرحله آماده‌سازی خود برای شروع لیگ برتر شوند.

1895716
1895717

دیدگاه‌ها