کد خبر : 1949314 | 17 تیر 1402 ساعت 17:24 | 44.3K بازدید | 2 دیدگاه

منتظر معرفی چهره‌های جدید به فوتبال باشید

ناشناخته‌ترین تیم لیگ برتر اینجا است!

پیکان در لیگ بیست و سوم نیز با ترکیبی از بازیکنان جوان حضور پیدا می‌کند و احتمالا باید منتظر معرفی چهره‌های جدید به فوتبال باشیم.

ناشناخته‌ترین تیم لیگ برتر اینجا است!

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان فوتبال ایران طی سال‌های گذشته در امر جوانگرایی و معرفی استعدادهای جوان بسیار کوشا بودند. سیاستی که از زمان مدیرعاملی اکبر محمدی در پیکان بنا نهاده شد، حالا نیز با وجود اینکه خودروسازان سه سرمربی و چند مدیرعامل عوض کرده اند، همچنان ادامه دارد.

باتوجه به بودجه محدودی که پیکان در سال‌های اخیر داشته، چاره ای جز استفاده از بازیکنان جوان و بااستعداد برای مدیران این باشگاه باقی نمانده است.

پیکانی‌ها بعد از قطع همکاری با مجتبی حسینی فردی را به عنوان سرمربی خود برگزیدند که در استفاده از بازیکنان جوان سابقه خوبی دارد. از سال گذشته تعداد زیادی بازیکن جوان و آینده دار در پیکان باقی مانده و خطیبی نیز نفرات دیگری را به این جمع اضافه کرده است.

در تصاویری که از مراحل آماده سازی پیکان برای فصل جدید منتشر می‌شود، چهره‌های جدیدی را شاهد هستیم. خطیبی که با بودجه پایین و به قصد معرفی استعدادها و البته حفظ سهمیه پیکان در لیگ برتر روی نیمکت این تیم می‌نشیند، احتمالا ناشناخته ترین تیم لیگ بیست و سوم را وارد مسابقات خواهد کرد.

1895734
1895735

بی شک سرمربی باتجربه فوتبال ایران کار سختی در فصل پیش روی لیگ برتر خواهد داشت؛ او با نفراتی کم تجربه وارد رقابتی می‌شود که اکثر تیم‌های آن تا بن دندان مسلح هستند و باید دید خودروسازان چگونه در این مسیر گام برمی‌دارند.

1895732

دیدگاه‌ها