کد خبر : 1949333 | 17 تیر 1402 ساعت 19:12 | 22.7K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراض ژاکا: آرسنالی‌ها را با من دشمن نکنید!

گرانیت ژاکا بعد از جدایی از آرسنال و انتقال به لورکوزن درباره علت این انتقال توضیح داد و گفت شایعات درباره مشکلات او با آرسنال کاملا دروغ است.

اعتراض ژاکا: آرسنالی‌ها را با من دشمن نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا، ستاره سوئیسی و کاپیتان سابق آرسنال، دیروز رسما با بایر لورکوزن قراردادی 5 ساله امضا کرد و به این تیم آلمانی پیوست.

بعد از جدایی ژاکا از آرسنال در انگلیس گزارش‌هایی درباره مشکلات جدی او با توپچی‌ها منتشر شد. ژاکا امروز این ادعاها را به شدت تکذیب کرد و علت انتقالش به بایر لورکوزن را توضیح داد. او گفت امیدوار است با این توضیحات هواداران آرسنال دید بهتری درباره تصمیم او برای جدایی داشته باشند.

هافبک سوئیسی جدید لورکوزن در این مصاحبه گفت:" مطلب‌های زیادی منتشر شده که می‌گویند همسر زندگی در انگلیس را دوست نداشت و دیگر حاضر نبود آنجا زندگی کند. این اصلا درست نیست و من تکذیب می‌کنم".

1895760

ژاکا در ادامه گفت:" واقعیت این است که من شخصیتی دارم که به روبرو شدن با چالش‌های جدید علاقه دارد. بعد از هفت سال حضور در آرسنال زمان آن رسیده بود که تغییر کنم و شرایط کاملا جدید را تجربه کنم. این لیگ برایم جدید نیست چون قبلا در بوندس‌لیگا بازی نکرده‌ام ولی باشگاه برایم جدید است. در گفتگوهایی که با مدیر ورزشی و ژابی آلونسو داشتم به این نتیجه رسیدم که پروژه بلندمدت لورکوزن ارزشمند است و من می‌توانم در این تیم منشا اتفاقات خوب باشم".

گرانیت ژاکای 30ساله با قراردادی پنج ساله به ارزش 22 میلیون یورو به لورکوزن پیوست. او به مدت هفت سال با پیراهن آرسنال به میدان رفت و در لیگ برتر سابقه بیش از 200 بازی داشت.

دیدگاه‌ها