کد خبر : 1949340 | 17 تیر 1402 ساعت 20:16 | 73.3K بازدید | 12 دیدگاه

یک ماه پیش، آذری گزینه مدیرعاملی استقلال بود

درست یک ماه پیش و زمانیکه قربان‌زاده بر تشکیل مجمع عمومی استقلال اصرار داشت، سعید آذری گزینه اصلی سازمان خصوصی سازی برای سرپرستی آبی‌ها بود.

یک ماه پیش، آذری گزینه مدیرعاملی استقلال بود

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که پروسه انتخاب مدیرعامل استقلال رو به پایان است و طی ساعات پیش رو، علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها انتخاب می‌شود و تا زمان برگزاری مجمع عمومی، روی صندلی ریاست خواهد نشست تا در نهایت با انتخاب اعضای هیئت مدیره، به عنوان مدیرعامل باشگاه انجام فعالیت کند.

در شرایطی خطیر قرار است جانشین حجت کریمی شود که سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش در ماه گذشته، به بررسی رزومه افراد مختلفی پرداختند ولی در نهایت وزارت ورزش تصمیم گرفت تا سکان هدایت استقلال را به کریمی بسپارد.

بد نیست بدانید که سازمان خصوصی سازی طی ماه قبل در نظر داشت تا سعید آذری را به عنوان سرپرست استقلال انتخاب کند و حتی رایزنی‌هایی نیز برای انتخاب وی صورت گرفت. آذری در میانه‌های خرداد ماه طی تماسی که با میثم پیله‌فروش، معاون سازمان خصوصی سازی داشت، از برنامه هایش برای سرپرستی استقلال سخن گفت.

مکالمات میان دو طرف نشان می دهد در آن بازه زمانی، سعید آذری گزینه نخست سازمان خصوصی سازی بوده است که به دلایلی، حضور او در استقلال ممکن نشد. آذری در صحبت‌ها ضمن تشکر از نظر مثبتی که قربان زاده به وی داشته، از برخی مسائل و مشکلات نیز گلایه کرده است.

به طور مثال، با وجود درخواست سازمان خصوصی سازی برای دعوت از سعید آذری، اما وی در جریان این موضوع قرار نگرفته بود و این مدیر با تجربه، در تماس با پیله‌فروش، این موضوع را اعلام کرده است.

آذری که اکنون در آلمان سکونت دارد، به دلیل برخی مشکلات خانوادگی، از فضای فوتبال به دور بود اما در نهایت تصمیم خود را برای حضور روی صندلی ریاست استقلال اعلام کرد اما علی رغم آنکه وی گزینه اول سازمان خصوصی سازی بود، در نهایت این اتفاق رخ نداد.

در این گفتگو، آذری به ، معاون سازمان خصوصی سازی اعلام کرد در صورت حضور در استقلال، تنها براساس قانون تجارت، نظرات اعضای هیئت مدیره، مجمع و قوانین مربوط به سازمان خصوصی سازی عمل می کند و چون در وزارت ورزش روحیات او را می شناسند، می دانند به جملاتی مانند اینکه وزیر دستور داده، توجهی ندارد و همین مسئله، از دلایل عدم انتخاب او بوده است.

دیدگاه‌ها