کد خبر : 1949381 | 17 تیر 1402 ساعت 23:49 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

بدشانسی ایرانی‌ها در برد پُر گل قهرمان یونان

دو بازیکن چپ‌پای ایرانی آ. ا. ک آتن در جریان پیروزی این تیم مقابل آنتورپ بلژیک به میدان رفتند.

بدشانسی ایرانی‌ها در برد پُر گل قهرمان یونان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در هلند برپا کرده و میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی را مثال سال قبل به‌عنوان بازیکنان ایرانی در اختیار دارد، از ساعت ۱۵ امروز در دومین بازی تدارکاتی مقابل رویال آنتورپ بلژیک قرار گرفت و به برتری دست پیدا کرد.

آ. ا. ک آتن که چهار روز قبل در نخستین بازی تدارکاتی پیش فصل مقابل لوکوموتیو زاگرب کرواسی، میلاد محمدی را در ترکیب ابتدایی داشت، در مسابقه دوستانه امروز برابر رویال آنتورپ بلژیک که در سه نیمه برگزار شد، از احسان حاج‌صفی به‌عنوان مدافع چپ اصلی خود استفاده کرد و محمدی را پس از سپری شدن نیمی از مسابقه به زمین آورد.

احسان حاج‌صفی که پس از حضور در اردوی تیم ملی ایران و انجام سه مسابقه در تورنمنت کافا و بالا بردن جام قهرمانی این رقابت‌ها به اردوی پیش فصل آ. ا. ک آتن اضافه شد، امروز در ترکیب ابتدایی دیدار مقابل رویال آنتورپ قرار گرفت که در دقیقه ۲۴ یک موقعیت جدی ساخت و در دقیقه ۳۷ هم شوت روی پای تماشایی او از پشت محوطه جریمه با بدشانسی تبدیل به گل نشد و از روی دروازه تیم بلژیکی به بیرون رفت.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که تصمیم به ادامه همکاری با این باشگاه گرفت و به لیگ برتر ایران برنگشت، پس از حضور تعویضی در زمین مثل حاج‌صفی موثر کار کرد و در دقیقه ۱۱۷ داخل محوطه جریمه آنتورپ بلژیک شوت‌زنی کرد که ضربه او هم با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

دیدگاه‌ها