کد خبر : 1949402 | 18 تیر 1402 ساعت 01:25 | 56.2K بازدید | 23 دیدگاه

انتقاد بی پرده دی کانیو از مهاجم فرانسوی:

رفتار امباپه با پاریس بی‌شرمی محض است!

به عقیده پائولو دی کانیو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، رفتار فعلی کیلیان امباپه بی احترامی کامل به پاری سن ژرمن است.

رفتار امباپه با پاریس بی‌شرمی محض است!

به گزارش "ورزش سه"، داستان این فصل کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن جنجالی و پرحاشیه تر از فصل گذشته در جریان است. این بازیکن بعد از درخواست جدایی اش مورد خشم باشگاه قرار گرفت و در میان مذاکرات برای یافتن بهترین راه حل ممکن مصاحبه اخیرش یک بار دیگر اوضاع را خراب کرد.
 
او از شرایط باشگاه فرانسوی گلایه کرده و شانس خود را برای بردن توپ طلا در پاریس پایین دانست. بسیاری از بازیکنان پی اس جی این صحبت ها را توهین به باشگاه دانستند و هواداران هم حسابی بابت آن ستاره فرانسوی را مورد نکوهش قرار دادند. پائولو دی کانیو، ستاره جنجالی فوتبال ایتالیا در دهه نود نیز یکی از منتقدین امباپه است.
 
دی کانیو در گفت و گو با اسکای در خصوص رفتارهای اخیر امباپه گفت: "امباپه در پاریس درخشید و همه او را شناختند اما حالا همه چیز را خراب می‌کند. به نظرم در این شرایط پاری سن ژرمن باید تصمیمی بگیرد که کمترین آسیب را ببیند. اگر قرار نیست امباپه تمدید کند، بهتر است او را بفروشند."

1895884

ستاره سابق فوتبال ایتالیا با انتقاد از مهاجم پی اس جی گفت: "این کار او بی شرمی محض است. او قبلا هم این کار را کرده بود و حالا دوباره تکرارش می کند و می خواهد سال بعد نیز به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید برود."
 
دی کانیو در ادامه صحبت های خود یک بار دیگر به امباپه حمله کرد: "واقعا شرم آور است که امباپه بعد از این که 200 – 300 میلیون به دست آورده این گونه رفتار می کند و طمع پول دارد. باید اخلاق و احترام حفظ شود ولی او از آن بی بهره است و از شرایط سو استفاده می کند."

دیدگاه‌ها