کد خبر : 1949422 | 18 تیر 1402 ساعت 09:40 | 24.2K بازدید | 3 دیدگاه

لیپی: او استعداد و مهارت کافی این کار را دارد

پیرلو مهر تایید استاد بزرگ را گرفت

مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، مطمئن است که آندره آ پیرلو می‌تواند سمپدوریا را خیلی زود به سری آ برگرداند.

پیرلو مهر تایید استاد بزرگ را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ پیرلو بعد از تجربه مربیگری نه چندان موفق در کاراگمرک ترکیه به ایتالیا برگشت و هدایت تیم سمپدوریا را به عهده گرفت. او وظیفه دارد تا تیم جدیدش را به سری آ برگرداند؛ اتفاقی که به عقیده مارچلو لیپی کاملا شدنی است.
 
سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس که آندره آ پیرلو سال ها شاگرد او بود در گفت و گو با PrimoCanale در مورد بازگشت این مربی جوان به فوتبال ایتالیا گفت: "من همیشه سمپدوریا را دوست دارم و سرمربی جدید این تیم آندره آ پیرلو نیز مردی فوق العاده است و او را هم خیلی دوست دارم. او می‌تواند با ایده‌های خود سمپدوریا را متحول کند."

1895913

لیپی اعتماد کاملی به مربیگری شاگرد سابقش دارد: "او خیلی خوب می‌تواند تاثیر مثبت خود را روی تیم و بازیکنانش اعمال کند. بدیهی است که کمی کار آن‌ها سخت است اما پیرلو با توانایی فنی، هوش و ظرافت کامل خواهد توانست به این شرایط غلبه کند."
 
او که در سال 2006 برای آخرین بار ایتاللیا را قهرمان جام جهانی کرد با ابراز اطمینان از صعود زودهنگام سمپدوریا به سری آ گفت: "من مطمئنم که پیرلو توانایی صعود سریع به سری آ را دارد و می‌تواند خیلی زود این کار را عملی کند."

دیدگاه‌ها