کد خبر : 1949426 | 18 تیر 1402 ساعت 09:45 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

کلانتری روی نیمکت تیم محبوب شمال

سرمربی سابق فجر سپاسی شیراز به توافق نهایی با باشگاه داماش گیلان رسیده است.

کلانتری روی نیمکت تیم محبوب شمال

به گزارش "ورزش سه"، محمد معصومی مشاور پیمان بهاروند، مالک  و مسئول نقل انتقالات داماش گیلان اعلام کرد: طی ۴۸ساعت آینده  به صورت رسمی قرارداد علی اصغر کلانتری، سرمربی جدید تیم داماش بسته می‌شود و لیست بازیکنان مدنظر برای مذاکره و عقد قرارداد پیگیری خواهد شد.

او ادامه داد: اهداف باشگاه داماش گیلان حضور موفق در فصل جدید لیگ دسته اول و استفاده از بازیکنان و استعدادهای بومی خواهد بود.

معصومی یادآور شد: مالک و دیگر اعضای باشگاه داماش گیلان با یک  برنامه‌ریزی دقیق و مدون بعد از سال‌ها به دنبال حرفه‌ای‌سازی و تبدیل تیم به باشگاهی با ساختار و آکادمی مدون است و به هواداران داماش این وعده را می‌دهیم که با حضور آقای بهاروند، مالک تیم و جهانگیر عسگری از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ داماش و قائم مقام مدیرعامل و همچنین همکاری مسؤولین و حضور تماشاگران عزیز موفق شود.

او اضافه کرد: داماش به جرات خاص‌ترین هواداران کشور را دارد و با درایت کادرفنی، امسال تیم داماش با نمایش بازی‌هایی زیبا و درخشان، جواب محبت تمام زحمت‌کشان عزیز را می‌دهد، اما هدف کوتاه مدت باشگاه ساختن یک تیم موفق و هدف میان مدت، حضور در یک رتبه خوب جدول لیگ دسته اول و در دراز مدت صعود به لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها