کد خبر : 1949464 | 18 تیر 1402 ساعت 11:26 | 21.3K بازدید | 6 دیدگاه

هیچ خبر خوبی در مورد فن‌درسار وجود ندارد

آخرین وضعیت اسطوره هلند: بحرانی و نگران کننده!

ادوین فن‌درسار، دروازه‌بان سابق باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی هلند، به دلیل خونریزی مغزی همچنان در بیمارستان بستری است.

آخرین وضعیت اسطوره هلند: بحرانی و نگران کننده!

به گزارش "ورزش سه"، ادوین فن‌درسار که برای گذراندن تعطیلات به کرواسی سفر کرده بود به دلیل خونریزی مغزی با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد. آخرین خبرها در مورد وضعیت ستاره سابق هلند نشان می دهد که هیچ پیشرفتی در کار حاصل نشده است.

شرایط فن‌درسار در اطلاعیه قبلی آژاکس بحرانی اعلام شده بود نگرانی اهالی ورزش را به همراه داشت. در متن باشگاه آژاکس تاکید شده بود که شرایط ادوین پایدار اما نگران کننده است؛ شرایطی که امروز هم تغییری در آن صورت نگرفته است.

با گذشت بیش از 48 ساعت از اتفاق یاد شده، ادوین فن‌درسار همچنان تحت مراقبت های ویژه قرار دارد و هیچ خبر امیدوارکننده ای تا کنون در بروزرسانی سایت های ورزشی اروپا در مورد او دیده نمی‌شود.

1895971

بعد از اتفاقی که برای فن‌درسار رخ داد اهالی فوتبال در کل اروپا به ابراز همدردی با او و خانواده اش پرداختند. آنماری، همسر ادوین فن‎‌درسار با اشاره به این موضوع گفت: "خانواده فن‌درسار و باشگاه آژاکش بابت حمایت‌ها و ابراز همدردی‌های اخیر سپاسگزار و آن را مایه آرامش خود می‌دانند."

فن‌درسار 52 سال سن دارد و در دوران حرفه ای خود برای آژاکس، یوونتوس، فولام و منچستریونایتد بازی کرد. او 130 بازی ملی نیز در کارنامه دارد و از سال 1995 تا 2008 عضو تیم ملی هلند بود. فن‌درسار در سال 2012 به عنوان مدیربازاریابی به آمستردام بازگشت و در ادامه به سمت مدیر کل باشگاه (2016) رسید.

دیدگاه‌ها