کد خبر : 1949491 | 18 تیر 1402 ساعت 13:05 | 35.3K بازدید | 8 دیدگاه

ساندرو رامیرز:

کاش برای آخرین بار مقابل مسی بازی می‌کردم

ساندرو، بازیکن سابق بارسلونا، دوست داشت لیونل مسی بر می گشت و او برای آخرین بار بازی برابر او را تجربه می کرد.

کاش برای آخرین بار مقابل مسی بازی می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود لیونل مسی به بارسا برگردد و در این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما در نهایت شرایط مهیا نشد و او راهی اینتر میامی در لیگ آمریکا شد. ساندرو از این بابت متاسف است چرا که دوست داشت حداقل یک بار دیگر برابر او بازی می کرد. ساندرو که محصول آکادمی لاماسیاست، بازی کنار مسی را تجربه کرده و زمانی در مالاگا و سویا نیز مقابل بارسای مسی بازی کرده بود.

1896005

ساندرو که اخیرا با لاس پالماس به لالیگا صعود کرده، در این رابطه گفت: «ای کاش مسی به بارسلونا بر می‌گشت تا برای آخرین بار هم که شده برابر او بازی می‌کردم اما افسوس که نشد. در هر صورت برای مسی در آمریکا آرزوی موفقیت می‌کنم. لیگ MLS پیشرفت زیادی کرده و حالا با مسی با ستاره‌هایی که به این لیگ رفته اند، رقابت‌هایی جذاب تر نیز خواهیم دید.»

1096488

ساندرو ادامه داد: «تجربه بازی کنار مسی برایم لذت‌بخش‌ترین بود. آن بارسلونا دیگر تکرار نخواهد شد. من در بارسلونایی بودم که مسی، ژاوی، اینیستا، نیمار و انبوهی دیگر از ستاره ها را داشت و قهرمان چمیونزلیگ شدیم. درست است که به من فرصت زیادی نمی رسید ولی درس های زیادی یاد گرفتم. گاهی مهم نیست در ترکیب ثابت باشید، همین‌که کنار ستاره های بزرگ تمرین می کنید نیز یک کلاس درس است.»

دیدگاه‌ها