کد خبر : 1949587 | 18 تیر 1402 ساعت 19:15 | 68.5K بازدید | 14 دیدگاه

عجیب‌ترین گزینه ممکن برای جانشینی امباپه

رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند پاری سن ژرمن جانشین کیلیان امباپه را انتخاب کرده و لوئیس کامپوس برای راضی کردن ویلفرید زاها با او تماس‌هایی داشته است.

عجیب‌ترین گزینه ممکن برای جانشینی امباپه

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که رسانه‌های ترکیه اصرار دارند انتقال ویلفرید زاها، وینگر ساحل عاجی کریستال پالاس، به فنرباغچه عملا قطعی شده است اما در فرانسه گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد زاها حالا یک مشتری بزرگ دارد: پاری سن ژرمن.

پاری سن ژرمن، که به کیلیان امباپه اولتیماتوم داده و به او گفته یا باید قراردادش را تمدید کند یا همین امسال پی‌اس‌جی را ترک کند، در تلاش است تا در صورت جدایی این ستاره فرانسوی یک مهره تهاجمی خوش‌تکنیک به خدمت بگیرد تا بتواند جای خالی امباپه را پر کند. لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی باشگاه، که نقش مدیر ورزشی را بازی می‌کند به این منظور ویلفرید زاها از کریستال پالاس را انتخاب کرده است.

1896186

پیش از این گفته می‌شد که پاری سن ژرمن به عنوان جانشین امباپه در حال بررسی گزینه‌هایی مثل ویکتور اوسیمن، هری کین و رندال کولو موآنی است. بعد از انتشار گزارشی در سایت فرانسوی Le10Sport در انگلیس هم روزنامه دیلی‌میل این گزارش را تایید کرد و از برقراری تماس لوئیس کامپوس با زاها خبر داد.

دیلی‌میل می‌گوید کریستال پالاس با ارائه پیشنهادی 11 میلیون یورویی به ویلفرید زاها خواهان تمدید قرارداد او شده، اما این وینگر ساحل‌عاجی تا کنون پاسخی به باشگاهش نداده و بعید است خواهان ادامه حضور در پالاس باشد. باید دید آیا پی‌اس‌جی می‌تواند با ارائه پیشنهادی وسوسه‌کننده به زاها او را راهی پاریس کند؟

دیدگاه‌ها