کد خبر : 1949601 | 19 تیر 1402 ساعت 02:30 | 54.5K بازدید | 10 دیدگاه

پیام باشگاه عربستانی به ستاره لیگ برتر: بهت باج نمی‌دیم!

استیون جرارد با ویلفرید زاها رودررو صحبت کرده تا او را راضی کند به باشگاه الاتفاق عربستان ملحق شود.

پیام باشگاه عربستانی به ستاره لیگ برتر: بهت باج نمی‌دیم!

به گزارش "ورزش سه"، جرارد که به عنوان مربی الاتفاق انتخاب شده، در تلاش است تا زاهای 30 ساله را برای پیوستن به این تیم راضی کند. الاتفاق به این بازیکن پیشنهاد داده برای بازی در عربستان 16 میلیون پوند (بعد از کسر مالیات) بگیرد.

با این حال، مدیران عرب از رفتار ایجنت زاها ناراحت و خشمگین شده‌اند، چون در تلاش است تا پول بیشتری برای این بازیکن بگیرد. آنها به ایجنت زاها گفته‌اند پیشنهاد آخرشان همین است و پول بیشتری پرداخت نمی‌کنند.

گفته می‌شود جرارد چهارشنبه گذشته یک تماس تصویری با زاها داشته و با هم گفت‌وگوی سازنده‌ای داشته‌اند. جرارد به شدت در تلاش است تا مهاجم سابق کریستال پالاس و همچنین جردن هندرسون را برای تیم جدیدش بخرد.

الاتفاق به زاها که بازیکن آزاد شده، پیشنهاد 16 میلیون پوند (20 میلیون دلار) در سال را داده که پیش از کسر مالیات معادل 600 هزار پوند در هفته است. این دستمزد نجومی در یک پیشنهاد رسمی مکتوب به زاها ارائه شده است.

1896092

با این حال، منابع آگاه می‌گویند این جابجایی ممکن است با شکست روبرو شود چون مدیربرنامه زاها تلاش کرده 7.5 میلیون پوند اضافه بر این پول بگیرد. یک منبع آگاه در عربستان گفت: «اینجا یک چاه پول بی‌انتها نداریم و اجازه باج‌گیری نمی‌دهیم.»

لاتزیو و فنرباغچه هم برای جذب این مهاجم گلزن پیشنهاد داده‌اند، اما بدیهی است که رقم دستمزدی که آنها قادر به پرداختش هستند، بسیار پایین‌تر از چیزی است که الاتفاق می‌پردازد. پالاس هم به او پیشنهاد داده با دستمزد هفته‌ای 200 هزار پوند قراردادش را تمدید کند که اگر زاها قصد ماندن در اروپا را دارد، بهترین گزینه مالی همین پیشنهاد پالاس است.

دیدگاه‌ها