کد خبر : 1949636 | 19 تیر 1402 ساعت 00:00 | 125.6K بازدید | 19 دیدگاه

این 12 بازیکن می‌توانند بروند

افشا شد: لیست سیاه پاری‌سن‌ژرمن!

پاریسی‌ها باید بازیکن بفروشند تا برای خریدهای جدیدی که در روزهای اخیر انجام شده، جای خالی فراهم شود.

افشا شد: لیست سیاه پاری‌سن‌ژرمن!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سریال امباپه با اظهارات گوناگون، افشاگری‌های اطرافیان بازیکن و مسئولان باشگاه و همچنین موجی از اخبار، روز به روز پاریس را به لرزه در می‌آورد، پاری سن ژرمن تیم خود را برای فصل آینده آماده می‌کند.

در حال حاضر با نظر لوئیز انریکه به عنوان سرمربی جدید، فرانسوی‌ها در حال خرید هستند. در همین هفته آن‌ها قراردادهای میلان اشکرینیار، اوگارته و مارکو آسنسیو را به صورت رسمی اعلام کردند. علاوه بر این، خرید اِندور و کانگ-این لی تمام‌شده به نظر می‌رسد.

با این حال، مدیران باشگاه باید از دست برخی نام‌ها خلاص شوند تا فضا را برای همه بازیکنان مورد انتظار در تیم مهیا کنند. طبق گزارش اکیپ فرانسه، لوئیس کامپوس به عنوان مدیر ورزشی با هماهنگی انریکه تا قبل از این دوشنبه به 12 فوتبالیست اعلام کرده که آن‌ها برای فصل آینده در تیم جایی ندارند و باید به دنبال مقصد جدیدشان باشند. هدف مشخص است: آن‌ها همراه تیم به تور ژاپن در 22 جولای نمی‌روند.

1890471

مدیریت جدید تصمیم دارد اشتباهات فصل گذشته را تکرار نکند و به سرعت بازیکنانی که در اندیشه کادرفنی جای ندارند تیم را ترک کنند. دستمزد بالای برخی از بازیکنان به همراه کاهش قیمتشان در بازار نقل و انتقالات، مشکل بزرگی در پاری سن ژرمن برای رهایی از این "وزن اضافی" خواهد بود.

12 بازیکنی که این "لیست سیاه" را تشکیل می‌دهند، عبارت‌اند از:

1. کیلور ناواس
2. جان برنات
3. مائورو ایکاردی
4. جورجینیو واینالدوم
5. لاوین کورزاوا
6. هوگو اکیتیکه
7. لئاندرو پاردس
8. یولیان دراکسلر
9. کولین داگبا
10. چادایلی بیتشیابو
11. عبدو دیالو
12. تیموتی پمبله

در مورد 8 بازیکن اول این لیست، مشکل اصلی جدایی آن‌ها دستمزد زیادشان خواهد بود. پیشنهادات کم نیست اما خواسته‌های مالی بازیکنان، مشتریان آن‌ها را مجبور به عقب نشینی می‌کند.

کیلور ناواس، مائورو ایکاردی، جورجینیو واینالدوم، لاوین کورزاوا، لئاندرو پاردس و کولین داگبا به صورت قرضی در این فصل دور از پاری سن ژرمن حضور داشتند. به خصوص قرارداد دروازه‌بان کاستاریکایی مشکل‌ساز است. ناواس تصمیم دارد دوباره در پاریس بازی کند.

1798696

با این حال، لوئیز انریکه بازگشت او را رد کرده و جدایی بازیکن سابق رئال مادرید را با وجود اینکه تنها یک سال از قراردادش باقی مانده، ترجیح می‌دهد. حدود 7 میلیون یورو در سال برای یک بازیکن 36 ساله مانع از پیشروی خریداران در مذاکرات است.

دراکسلر، ایکاردی، برنات، پاردس و کورزاوا شرایط مشابهی را تجربه می‌کنند. فوتبالیست‌های باسابقه‌ای که به هر تیمی که بپیوندند می‌توانند تجربه زیادی را منتقل کنند. تیم‌هایی مانند اتلتیکومادرید یا لاتزیو به هافبک آرژانتینی علاقه‌مند هستند.

1893289

مورد اکیتیکه از همه چشمگیرتر است. این بازیکن فرانسوی فصل گذشته با تایید امباپه به عنوان یکی از خریدهایی که ستاره فرانسوی درخواست کرده بود، به تیم پیوست اما فصل ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشت. تیم‌های آلمانی مانند آینتراخت فرانکفورت به این بازیکن 21 ساله علاقه‌مند شده‌اند. به نظر می‌رسد در صورت خروج سایر مهاجمان او، فضایی برای بازی پیدا کند. عملیات خروجی که آغاز شده تا اشتباهات فصل‌های گذشته را به نوعی برای یک بار تمام کند.

دیدگاه‌ها