کد خبر : 1949649 | 19 تیر 1402 ساعت 06:44 | 41K بازدید | 4 دیدگاه

شاهین در آسمان اهواز رؤیت شد! (عکس)

مدافع جدید فولاد خوزستان در نخستین جلسه تمرینی پیش‌فصل حضور پیدا کرد.

شاهین در آسمان اهواز رؤیت شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان برای ترمیم خط دفاعی فولاد که فصل گذشته آسیب‌پذیر بود، به طور جدی اقدام کرده و به دنبال مهره‌هایی رفت که سوابق خوبی در سال قبل داشتند و در نخستین گام، شاهین توکلی را از مس رفسنجان به خدمت گرفت و این بازیکن را به تمرینات تیمش اضافه کرد.

شاهین توکلی که دو سال درخشان در مس رفسنجان داشت و مهره کلیدی این تیم در خط دفاعی محسوب می‌شد، با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی از جمع نارنجی پوشان گرفت تا راهی اهواز شود و تجربه کار با علیرضا منصوریان را برای دومین بار طی سالیان اخیر به دست بیاورد و با فولاد قرارداد ببندد.

1791746

این مدافع میانی که دوران درخشانی در ماشین‌سازی تبریز، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان داشت، حالا چالش تازه‌ای را با پیوستن به فولاد خوزستان تجربه کرده و می‌خواهد مثل سه تیم قبلی، در باشگاه جدیدش هم بدرخشد و تیمش را در بسته ماندن دروازه کمک کند.

توکلی که سال گذشته ۲۷ بازی با پیراهن مس رفسنجان انجام داد و نقش مهمی در رکورد بسته ماندن دروازه تیمش بین تمام تیم‌های لیگ برتری داشت، حالا می‌خواهد در فولاد خوزستان نیز چنین شرایطی را تجربه کند و برای دومین دوره همکاری با منصوریان پس از آلومینیوم، نمایش موثری ارائه دهد.

دیدگاه‌ها