کد خبر : 1949658 | 19 تیر 1402 ساعت 08:22 | 37.5K بازدید | 33 دیدگاه

چهار گل خوردیم، اما یاد گرفتیم

واکنش کی‌روش به شکست ۴ گله مقابل پاناما

کارلوس کی‌روش پس از شکست سنگین برابر پاناما به تمجید از بازیکنان تیم ملی قطر پرداخت.

واکنش کی‌روش به شکست ۴ گله مقابل پاناما

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر با هدایت کارلوس کی‌روش در رقابت‌های جام طلایی کونکاکاف شرکت کرده بود، پس از یک شکست، یک تساوی و یک پیروزی از مرحله گروهی صعود کرد اما با شکست سنگین برابر پاناما در مرحله یک چهارم نهایی، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کی‌روش پس از این شکست سنگین اظهار داشت: بازی با پاناما بسیار سخت بود. این تیم بازیکنان خوبی اختیار داشت که تجربه زیادی داشتند و با عملکرد خود در مرحله گروهی، آمادگی خوبی برای این مرحله از خود نشان داده بودند. ما هم در هر مسابقه تلاش می‌کنیم بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم و بازیکنان ما آماده هستند تا فوتبال خوبی به نمایش بگذارند و عملکرد خوبی داشته باشند تا هواداران را خوشحال کنند.

سرمربی پرتغالی اضافه کرد: من تلاش زیادی می‌کنم تا سطح بازیکنان قطر را بالا ببرم و آنها را در بهترین سطوح قرار دهم. ما می‌خواهیم در آسیا تیمی پیشرو باشیم و برای رسیدن به این سطح سخت کار خواهیم کرد.

کی‌روش با اشاره به نتایج قطر در جام کونکاکاف گفت: چنین تورنمنت‌های بزرگی فرصتی برای یادگیری هستند، چرا که هیچکس در دنیای ورزش کامل نیست و هر تیمی توانایی‌ها، نقاط قوت و ضعفی دارد. ما باید برای پیروزی در همه مسابقات تلاش کنیم و نه در مقابل یک تیم خاص. ما می‌خواهیم خود را از هر لحاظ بهبود ببخشیم و بهترین فوتبال و بهترین سطح را ارائه بدهیم. بازیکنان ما باید مانند بازی‌های دور اول جام کونکاکاف بجنگند و بر همه مشکلات غلبه کنند.

1884704

وی همچنین اضافه کرد: امیدواریم همه بازیکنان همیشه اراده و میل به پیروزی داشته باشند. هیچ بهانه‌ای نیست و چیزی وجود ندارد که پشیمان شویم اما امیدواریم از بازی‌های قبل درس بگیریم و در بازی‌های بعدی قوی‌تر باشیم. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم. آنها توانایی بالایی برای برخورد با برخی لحظات سخت دارند و این را مقابل مکزیک ثابت کردند. من از آنها می‌خواهم در رویارویی با مشکلات، عصبانی نشوند و در طول مسابقه اجازه ندهند کسی آنها را تحریک کند.

کی‌روش در بخشی از صحبت‌های خود به تصمیمات داوری در طول مسابقات اعتراض کرد و گفت: مشکل این است که داوران از خطاهای حریف چشم‌پوشی می‌گروند و این باعث آشفتگی ما می‌شد؛ بنابراین من به بازیکنان به خاطر تحمل این موضوع افتخار می‌کنم. تا زمانی که میل به پیروزی در بین بازیکنان وجود داشته باشد، آنها می‌جنگند و به مبارزه ادامه می‌دهند. البته هدف مسابقات این نیست که از داوران ستاره بسازیم، بلکه بازیکنان ستاره هستند اما معتقدم اگر کسی اشتباهی می‌کند، باید بپذیرد.

او همچنین گفت: اطمینان دارم که آینده، برای هواداران فوق‌العاده و برای بازیکنان عالی خواهد بود و تا زمانی که فرصتی برای افتخارآفرینی برای هواداران و هواداران وجود داشته باشد، ما تلاش خواهیم کرد. تیم من می‌خواهد حضوری موفق در زمین داشته باشد و با عملکرد خود در زمین باعث شود هوادارانش به آن افتخار کند.

سرمربی قطر درباره دستاورد این تیم از تورنمنت کونکاکاف گفت: ما با این هدف در این مسابقات شرکت کردیم که از فوتبال اینجا یاد بگیریم تا بازیکنان ما بتوانند رشد کنند. این یک فرصت عالی برای ماست و بسیار سپاسگزاریم که به اینجا دعوت شدیم.

دیدگاه‌ها