کد خبر : 1949664 | 19 تیر 1402 ساعت 09:00 | 81.2K بازدید | 10 دیدگاه

شباهت ظاهری عجیب پرسپولیس به تیم برانکو!

تغییر اسپانسر تولیدی پرسپولیس از آل اشپورت به مجید، از جمله تغییرات پرسپولیس در این فصل بوده است.

شباهت ظاهری عجیب پرسپولیس به تیم برانکو!

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در سال‌های اخیر بارها و بارها برای تامین البسه پیراهن خود از تولیدی‌های مختلف استفاده کرده است. البته در قبال امضای قرارداد با شرکت‌های تولید و فروش پیراهن، درآمدی به دست نیاورده‌اند و در بهترین حالت، به صورت مجانی لباس‌های یک فصل را دریافت کردند.

برای لیگ بیست و سوم نیز به نظر می‌رسد پرسپولیس بی سروصدا همکاری با آل اشپورت را خاتمه داده و با برند مجید همکاری خود را آغاز کرده است.

این اولین بار در تاریخ پرسپولیس است که سرخپوشان با این برند داخلی همکاری می‌کنند اما جالب است بدانید باشگاه پرسپولیس در یک دوره کوتاه نیز از البسه مجید استفاده کرده بود.

در پیش فصل لیگ پانزدهم و زمانی که برانکو ایوانکوویچ هدایت تیم را برعهده داشت، پرسپولیس با تولیدات این شرکت راهی اردوی ترکیه شد.

1896295

جالب اینکه حالا تصاویر منتشره از تمرینات پرسپولیس نشان می‌دهد که لباس تمرینی این تیم طراحی کاملا مشابهی با پیش فصل لیگ پانزدهم دارد.

البته پرسپولیس در آن زمان و بعد از بازگشت به ایران، با مجید قطع همکاری کرد و از پیراهن‌های آل‌اشپورت استفاده کرد.

در سه فصل اخیر آل‌اشپورت پیراهن تیم پرسپولیس را تامین کرد که کیفیت اجناس این تولیدی مورد انتقاد یحیی گل‌محمدی هم قرار گرفت.

1896296

در لیگ برتر آل اشپورت ۱۰.۵ فصل، جورابان ۲.۵ فصل، نهنگی و جوما ۲ فصل، حصاری ۱.۵ فصل، دایی نیم فصل و ماکرون و لی‌نینگ هر کدام یک فصل تامین البسه پرسپولیس را برعهده داشتند.

دیدگاه‌ها