کد خبر : 1949722 | 19 تیر 1402 ساعت 12:00 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینم در خانه سخت بود؛ در اردوی تیم ملی خیلی راحتم

جان‌محمدی: از امیرحسین زارع خیلی یاد گرفتم

کشتی‌گیر سنگین‌وزن آزادکار تاکید کرد به دلیل مسافت زیاد روستای‌شان تا سالن کشتی، تمرین در خانه برایش سخت بود و حالا در اردوی تیم ملی شرایط خوبی را تجربه می‌کند.

جان‌محمدی: از امیرحسین زارع خیلی یاد گرفتم

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مرتضی جان‌محمدی درباره اینکه در اردوهای اخیر تیم ملی کشتی آزاد حضور پیدا کرده، اظهار داشت: اینجا خیلی راحت تمرین می‌کنم، پیش از این چون فاصله نسبتا زیادی بین روستای‌مان تا سالن کشتی وجود داشت، هر روز ساعت‌ها در مسیر بودم و تمرین کردن برایم خیلی سخت بود.

کشتی‌گیر آذربایجانی که در جام تختی حضور داشت، بعد از آنکه در مبارزه‌ای جنجالی توانست امین طاهری را ضربه فنی کند، با نظر هیئت ژوری مبنی بر تکرار مبارزه مواجه شد که دیگر روی تشک نیامد. او تاکید کرد: برای من که تمرین کردنم آنقدر سخت بود، اینجا خیلی خوب است. تغذیه و خواب و تمرینم درست و اصولی انجام می‌شود.

جان‌محمدی که در اردوی تیم ملی حریف تمرینی امیرحسین زارع است، ادامه داد: زارع یک قهرمان بزرگ با کلاس جهانی است. مدال المپیک و جهانی دارد و در تمرین با او خیلی یاد می‌گیرم. حضور در اردوی تیم ملی و تمرین کردن با امیرحسین زارع برای من انگار از مدرسه، به دانشگاه آمده‌ام.

1745882

وی با اشاره به حمایت مربیان تیم ملی از او گفت: مربیان تیم ملی خیلی خوبند و زیر نظر آنها تمرین خوبی را انجام می‌دهم. از محسن کاوه و پژمان درستکار ممنونم که خیلی برایم زحمت می‌کشند.

این کشتی‌گیر جوان آذربایجانی که تاکنون در هیچ تورنمنت خارجی کشتی نگرفته، در این خصوص تصریح کرد: امیدوارم قسمت شود و به مسابقه بروم. اگر این اتفاق بیافتد از آن نهایت استفاده را خواهم برد. تمام تلاشم را می‌کنم که حضور در اردوی تیم ملی سطح فنی من را بالا ببرد و سال آینده بهتر از این در مسابقات و چرخه نتیجه بگیرم.

جان‌محمدی درباره اینکه آیا در این ایام زیر نظر پرویز هادی قهرمان سابق تیم ملی کشتی آزاد و هم استانی‌اش تمرین کرده است؟، گفت: با او در ارتباط بودم، ماهی دو سه بار تبریز می‌رفتم و آنجا زیر نظرش تمرین می‌کردم. از او هم چیزهای زیادی یاد گرفتم و ممنونش هستم.

دیدگاه‌ها