کد خبر : 1949742 | 19 تیر 1402 ساعت 13:16 | 43K بازدید | 6 دیدگاه

لوکاکو، اونانا، کیم مین جائه و بقیه!

هفته هیجان انگیز در ایتالیا: این 10 انتقال بزرگ

فوتبال ایتالیا در هفته جاری چند انتقال بزرگ را تجربه خواهد کرد.

هفته هیجان انگیز در ایتالیا: این 10 انتقال بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های اروپایی کم کم در حال شروع تمرینات پیش فصل خود هستند اما نقل و انتقالات همچنان با هیجان بالا در جریان است. هفته جدید کاری اروپایی ها از امروز آغاز شد و به احتمال زیاد چند انتقال بزرگ طی 7 روز آینده شاهد خواهیم بود.

توتو مرکاتو 10 انتقالی بزرگ فوتبال ایتالیا که احتمالا این هفته نهایی شود را در ادامه بررسی می کنیم:

اونانا به منچستریونایتد
دروازه بان فصل گذشته اینترمیلان بعد از درخشش قابل توجهی که داشت مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفت و خود را آماده تبدیل شدن به یکی از گران ترین دروازه بانان تاریخ کرده است. منچستریونایتد بعد از انجام مذاکرات متعدد آماده است تا با پرداخت 50 میلیون یورو انتقال این دروازه بان را در هفته جاری نهایی کند. اینتر در این صورت سراغ آناتولی تروبین از شاختار خواهد رفت.

1896452

روملو لوکاکو به اینتر
اینترمیلان از چند هفته پیش تلاش برای بازگشت مهاجم بلژیکی را آغاز کرده است. پس از نهایی شدن انتقال اونانا به یونایتد مذاکره با چلسی برای انتقال لوکاکو جدی تر دنبال خواهد شد. تلاش نراتزوری انتقال دائمی لوکاکو با مبلغ 30 میلیون یورو است.

1880479

پولیشیچ و رایندرز به میلان
میلان بعد از فروش ساندرو تونالی خود را آماده چند خرید بزرگ می کند. انتقال پولیشیچ به سن سیرو تقریبا نهایی شده و رایندرز از آلکمار دیگر گزینه ای است که استفانو پیولی برای خط میانی تیمش در نظر گرفته است. میلان برای نهایی کردن این انتقال باید رقم پیشنهادی خود را کمی بالا ببرد.

1896454

کریستنسن به رم
بعد از یورنته باشگاه رم آماده است تا خرید بزرگ دیگری را نهایی کند. آندریاس کریستنسن از بارسلونا گزینه بعدی تیم مورینیو است که قرار است خلا مدافع راست را در رم پر کند.

1759622

کیم مین جائه به بایرن مونیخ
مدافع کره ای یک سال بعد از انتقالش به ناپولی، قهرمانی در سری آ و انتخاب به عنوان بهترین مدافع فصل در آستانه حضور در بایرن مونیخ قرار داد. قهرمان آلمان با پیشنهاد 50 میلیون یورویی رضایت ناپلی ها برای این انتقال را جلب کرده و ملی پوش کره ای که خدمت سربازی خود را به تازگی تمام کرد بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی قراردادش با بایرن را امضا خواهد کرد.

1896455

ویتی در ساسولو
ماتیا ویتی بعد از یک فصل ناموفق در آلمان می خواهد دوباره به ایتالیا برگردد. مقصد بعدی او ساسولو خواهد بود؛ باشگاهی که دست به جیب شده و می خواهد این بازیکن را با قراردادی 10 میلیون یورویی به خدمت بگیرد.

1896456

ایکاردی در گالاتاسرای
باشگاه گالاتاسرای توانسته رضایت پاری‌سن‌ژرمن را برای ادامه حضور مائورو ایکاردی در ترکیه جلب کند. توافق دو باشگاه با رقم 10 میلیون یورو صورت گرفته و قرارداد جدید همین هفته امضا خواهد شد. برخی منابع از بازگشت ستاره سابق اینتر به سری آ خبر داده بودند اما قطعا خبری از این اتفاق نخواهد بود.

1896457

مالدینی کوچک به امپولی
پس از خروج پائولو مالدینی از میلان، پسر او نیز در آستانه ترک سن سیرو قرار دارد. دو باشگاه میلان و امپولی برای انتقال قرضی دنیل مالدینی با گزینه‌های حق خرید و بازخرید به توافق رسیده اند.

1896458

امبولا در هلاس ورونا
جوردی امبولا، مهاجم اسپانیایی روز گذشته به ورونا سفر کرد تا با هلاس ورونا قرارداد امضا کند. توافق سه ساله با رزرو 10 درصد از فروش بعدی برای مایورکا (تیم سابق) جزئیات توافق باشگاه ایتالیایی با امبولاست.

جانکتو و اسکافت در کالیاری
رانیری در حال ساختن تیمی است که بتواند دوباره به سری آ برگردد. یاکوب جانکتو، هافک اهل چک، تقریبا با کالیاری به توافق نهایی دست یافته و مذاکرات با سیمون اسکافت، دروازه بان ایتالیایی کلوژ در مراحل پایانی خود قرار دارد.

دیدگاه‌ها