کد خبر : 1949822 | 19 تیر 1402 ساعت 18:33 | 29K بازدید | 5 دیدگاه

بایرن نقره‌داغ شد: 6 میلیارد تومان جریمه!

فدراسیون فوتبال آلمان چند باشگاه این کشور را جریمه کرد. بایرن مونیخ با جریمه‌ای سنگین مواجه شده که به مراتب بیشتر از سایر باشگاه‌ها است.

بایرن نقره‌داغ شد: 6 میلیارد تومان جریمه!

به گزارش "ورزش سه"، روز 4 مارس و در جریان دیدار دو تیم اشتوتگارت و بایرن مونیخ علاوه بر جدال دو تیم در زمین روی سکوها هم جنگی تمام‌عیار بین هواداران دو تیم جریان داشت.

در این بازی که در هفته بیست و سوم فصل گذشته بوندس‌لیگا انجام می‌شد هواداران هر دو تیم با استفاده گسترده از وسایل آتش‌زا شرایطی عجیب در استادیوم ایجاد کرده و سپس با استفاده از این وسایل به یکدیگر یورش بردند.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان در جریان رسیدگی به این پرونده باشگاه اشتوتگارت را به دلیل رفتار تماشاچیانش 85 هزار یورو جریمه کرده بود.

1896571

اما امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان حکم خود درباره باشگاه بایرن مونیخ را اعلام کرد. باشگاه باواریایی با جریمه‌ای شش‌رقمی مواجه شده و باید 115600 یورو جریمه به حساب فدراسیون واریز کند. در حکم کمیته انضباطی علت جریمه بایرن، رفتار غیرورزشی هوادارانش عنوان شده است.

شکی نیست که بایرن مونیخ از اینکه باید چند ده هزار یورو بیشتر از اشتوتگارت جریمه پرداخت کند ناراضی است. این باشگاه در زمان بازی جنجالی با اشتوتگارت تقصیرها را متوجه هواداران این تیم کرده بود.

فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد در جریان آن مسابقه با پیروزی 2-1 بایرن به پایان رسید در سکوی هواداران مهمان دست‌کم 104 وسیله آتش‌زا و دودزا شناسایی کرده است. در دقیقه 46 مسابقه هم دو وسیله آتش‌زا به درون زمین پرتاب شد که باعث توقف بازی شد. کمیته انضباطی می‌گوید این دو وسیله آتش‌زا از سکوهای مهمان یعنی توسط هواداران بایرن مونیخ به درون زمین پرتاب شده بود.

1896570

دیدگاه‌ها