کد خبر : 1949835 | 19 تیر 1402 ساعت 20:01 | 43K بازدید | 10 دیدگاه

چلسی به هواداران باج داد: حذف دو ستاره از عکس تیمی

انتقاد شدید هواداران چلسی از حضور دو بازیکن سابق در مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم باعث شد باشگاه چلسی تصویر آنها را از رونمایی رسمی حذف کند.

چلسی به هواداران باج داد: حذف دو ستاره از عکس تیمی

به گزارش "ورزش سه"، با انتشار غیررسمی تصاویر رونمایی رسمی از پیراهن فصل آینده چلسی مشخص شد هواداران این تیم از آنها راضی نیستند. علت این نارضایتی خشم هواداران از دو بازیکنی است که امسال تابستان با چلسی خداحافظی کردند.

چلسی دیروز پیراهن آبی‌رنگ فصل آینده خود را رونمایی کرد. باشگاه انگلیسی برای این رونمایی چندین نفر از بازیکنانش را به استودیو دعوت کرد تا عکس‌های حرفه‌ای آنها با پیراهن جدید را منتشر کند.

اما پیش از تصاویر رسمی معرفی پیراهن جدید چلسی، تصاویری غیررسمی به بیرون درز پیدا کرده بود. هواداران از یکی از این عکس‌ها عصبانی شدند. تصویری که چندین بازیکن چلسی از جمله سزار آسپیلی‌کوئتا و کای هاورتز در آن حضور دارند.

1896595
تصویر لو رفته از رونمایی پیراهن چلسی که با حضور آسپیلی‌کوئتا و کای هاورتز گرفته شده بود

از واکنش آبی‌ها مشخص بود که هواداران چلسی از این دو نفر که چلسی را ترک کرده‌اند ناراحتند. نکته جالب اینجا است که در تصویر منتشر شده چند بازیکن سابق چلسی در کنار آسپیلی‌کوئتا و هاورتز حضور دارند ولی هواداران تنها به حضور این دو نفر ایراد داشتند.

1896596
چلسی در عکس رسمی منتشر شده آسپیلی‌کوئتا و کای هاورتز را به درخواست هواداران حذف کرد.

جالب اینکه وقتی دیروز تصاویر رسمی رونمایی از پیراهن جدید چلسی منتشر شد خبری از حضور آسپیلی‌کوئتا و کای هاورتز نبود. کاملا مشخص بود که باشگاه چلسی با دیدن واکنش هواداران چهره این دو نفر را از عکس اصلی حذف کرده است.

1896594

دیدگاه‌ها