کد خبر : 1949921 | 20 تیر 1402 ساعت 08:00 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیرلو و آغاز اشتیاق در باشگاه جدید

یک مربی کنجکاوی برانگیز: بدرخش ای الماس!

آندره آ پیرلو، سرمربی جدید سمپدوریا، به هواداران قول داد که هدف آن‌ها صعود به سری A خواهد بود.

یک مربی کنجکاوی برانگیز: بدرخش ای الماس!

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پیش فصل سمپدوریا دوشنبه، بدون حضور جمعیت زیادی از سر گرفته شد. پیش از آغاز تمرینات چهره‌های مطرح تیم از جمله مدیر و سرمربی با خبرنگاران گفتگو کردند.

اول از همه آندره آ رادریتزانی، مالک باشگاه، به هواداران حاضر در محل تمرین گفت: "بچه‌ها نمی‌توانم منتظر حضور در استادیوم با استقبال گرم شما باشم. شما فوق العاده هستید، متشکرم. امروز مثل اولین روز مدرسه یک روز مهم است. ما در حال شروع یک ماجراجویی جدید هستیم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا شما را خوشحال کنیم. شما واقعاً دوازدهمین بازیکن تیم در زمین هستید. به پیشروی اطمینان داریم که آرامش و کمی صبر می‌طلبد، پروژه‌ای که در سال‌های آینده باعث افتخار شما خواهد بود. از حمایت شما متشکرم."

متئو مانفردی، مشاور رادریتزانی و یکی از سهامداران باشگاه در میان هواداران گفت: "هیجان عالی. پروژه ما چالش برانگیز است، اما اینجا با شما هستیم تا سفری طولانی داشته باشیم. لطفا، اشتیاق زیادی در استادیوم ایجاد کنید. منتظر همه شما هستیم  مطمئناً زمان صحبت در زمین رسیده است."

1896753

در پایان، فضایی برای صحبت‌های آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی وجود داشت: "برای من و کادرم این یک افتخار است که امروز اینجا هستم و این سفر را با هم شروع می‌کنیم. می‌خواهیم از صفر شروع کنیم، امسال یک شروع جدید برای همه خواهد بود، ما به شما نیاز داریم. هر روز صد در صد کار خواهیم کرد، پسرها مانند همیشه آماده هستند تا بهترین تلاش خود را ارائه دهند. به همه نیاز خواهیم داشت زیرا هدف همه این است که تمام راه را کنار هم طی کنیم تا به سری A برسیم، که هدف همه است. باید زمان کافی و اعتماد لازم را داشته باشیم. شما مطمئناً با ارائه بهترین‌های خود از ابتدا تا انتها از حمایت ما برخوردار خواهید شد."

دیدگاه‌ها