کد خبر : 1949957 | 20 تیر 1402 ساعت 10:05 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولین حمایت کنند

هزینه تیم‌داری در لیگ برتر هندبال بالا رفته

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با اشاره به بالا رفتن هزینه‌های حضور در لیگ برتر هندبال گفت: طبق برآوردها، امسال حداقل بودجه مورد نیاز برای حضور در لیگ برتر هندبال حدود پنج میلیارد تومان است که باشگاه زاگرس به تنهایی از پس تامین این هزینه برنمی‌آید.

هزینه تیم‌داری در لیگ برتر هندبال بالا رفته

به گزارش "ورزش سه" سجاد اعظم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال برای برگزاری لیگ برتر، اظهارکرد: طبق اعلام مسئولین فدراسیون، سی و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال در دهه اول شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فدراسیون شرایط حضور در لیگ امسال را به تیم‌ها اعلام کرده، افزود: ۱۲ تیم حاضر در این دوره از رقابت ها باید تا پایان این هفته حضور یا عدم حضور خود در این دوره از رقابت‌های لیگ را به اطلاع مسئولین فدراسیون برسانند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آباد غرب حضور تیمش در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال را منوط به حمایت مسئولین دانست و تصریح کرد: طبق برآورده‌های انجام شده هر تیمی که بخواهد دراین دوره از رقابت‌های لیگ شرکت داشته باشد، باید حداقل پنج میلیارد تومان هزینه کند که تامین این میزان بودجه از توان باشگاه خارج است.

وی تاکید کرد: برخلاف دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال که همگی از حمایت اسپانسرها بهره‌مند هستند، تیم زاگرس هیچ اسپانسر و حامی مالی‌ای ندارد و در صورتی که یک اسپانسر پای کار نیاید، شرایط حضور در لیگ را نخواهیم داشت.

اعظم با بیان اینکه با مسئولین استانی رایزنی‌هایی را برای کمک به تیمش داشته، اظهار کرد: در این راستا دیداری با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری داشتیم و مشکلات و دغدغه‌های باشگاه را با ایشان درمیان گذاشتیم.

وی تصریح کرد: هزینه‌های تیم‌داری در لیگ بسیار بالا رفته، به گونه‌ای که تنها ورودی لیگ برای سال جاری حدود ۳۵۰ میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته رشدی حدود ۸۰ درصدی دارد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آباد غرب اضافه کرد: از طرفی برخی از بازیکنانی که سال گذشته با تیم زاگرس در لیگ حضور داشتند، امسال از طرف تیم‌های دیگر پیشنهادهایی حدود ۱۰ برابر رقمی که ما به آنها پرداخت کردیم دارند و برای همین اگر دست تیم خالی باشد این بازیکنان را هم از دست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب سرمایه‌ای است که حدود ۱۰ سال روی آن کار شده تا به این جایگاه رسیده، عنوان کرد: تنها چند روز برای اعلام حضور در لیگ فرصت داریم، لذا از مسئولان درخواست داریم که از این تیم حمایت کنند.

دیدگاه‌ها