کد خبر : 1949966 | 20 تیر 1402 ساعت 10:44 | 49.7K بازدید | 29 دیدگاه

رأی پرونده حساس شکایت سایپا از شمس آذر:

لیگ برتر از خطر بزرگ نجات پیدا کرد!

تیم لیگ برتری فصل جدید را باید با 3 امتیاز منفی شروع کند.

لیگ برتر از خطر بزرگ نجات پیدا کرد!

به گزارش" ورزش سه" با اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه سایپا از شمس آذر برای استفاده از بازیکن غیرمجاز این باشگاه تازه لیگ برتری شده باید کار را با 3 امتیاز منفی شروع کند.در حکم کمیته انضباطی آمده است:

باشگاه شمس‌آذر قزوین به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام سیدمجتبی حسینی در 9 مسابقه ار رقابت های لیگ دسته یک ایران 02-1401 با این توضیح که بازیکن نامبرده با همکاری باشگاه شمس آذر از طریق جعل و تزویر و استفاده از سند مجعول ضمن فریب فدراسیون خود را به عنوان بازیکن مجاز معرفی کرده و از این طریق در مسابقات شرکت کرده است. در ادامه همچنین آمده:

با توجه به خاتمه رقابت‌ها و تاریخ شکایت باشگاه شاکی که در تاریخ 11 تیرماه انجام شده موضوع منطبق با قسمت اخیر بند 5 ماده 61 مقررات انضباطی به ترتیب باشگاه شمس آذر به پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی و بازیکن نیز به یک سال محرومیت از همراهی تیم و پرداخت جریمه یک میلیارد ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه شمس آذر به کسر 3 امتیاز در مسابقات فصل 03-1402 در لیگ برتر محکوم می‌شوند. البته رای صادره می‌تواند ظرف 7 روز آینده توسط باشگاه به تجدید نظر فرستاده شود.

1896824

پرونده مربوط به شکایت سایپا از شمس آذر می‌توانست یکی از چالش‌های لیگ بیست و سوم محسوب شود و در صورتی که آنطور که نارنجی‌های تهرانی انتظار داشتند این پرونده پیش می‌رفت، شرایط برای تیم‌های لیگ برتری نیز با اتفاقات زیادی همراه می‌شد. با این حال اعلام رای مبنی بر کسر سه امتیاز از نماینده قزوین در فصل آتی، یک خطر بزرگ را از لیگ برتر برای برهم خوردن نظم آن دور کرد.

دیدگاه‌ها