کد خبر : 1950004 | 20 تیر 1402 ساعت 12:45 | 41K بازدید | 3 دیدگاه

تهدید جدی تن‌هاخ: آخرین فرصت به ستاره ناکام

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به جیدون سانچو اعلام کرده که آخرین فرصت را برای نشان دادن توانایی‌هایش به او خواهد داد.

تهدید جدی تن‌هاخ: آخرین فرصت به ستاره ناکام

به گزارش "ورزش سه"، سانچو در سال 2021 و پس از از مدت‌ها کشمکش با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو از دورتموند جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. 

مدیران یونایتد نزدیک به سه سال برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش کردند تا در نهایت موفق شدند مدیران دورتموند را متقاعد کنند اما او نتوانست پس از حضور در اولدترافورد انتظارات را برآورده کند. 

این ستاره سابق منچسترسیتی در طول وقفه ایجاد شده به دلیل برگزاری جام جهانی 2022 در فصل گذشته این فرصت را پیدا کرد که برای بهبود شرایطش از نظر فیزیکی و روانی تلاش کند. 

1869905

با این حال، شرایط چندان بهتر نشد و همین موضوع باعث شد که نام این بازیکن در فهرست مازاد تن‌هاخ قرار بگیرد و مدیران یونایتد به دنبال فروش او برای کسب درآمد و افزایش بودجه نقل و انتقالاتی باشند. 

اما حالا روزنامه انگلیسی تایمز خبر داده که تصمیم تن‌هاخ در این زمینه عوض شده است. او هنوز هم علاقه زیادی به سانچو دارد و به همین دلیل می‌خواهد آخرین فرصت را به این بازیکن بدهد تا توانایی‌اش را در ترکیب یونایتد ثبات کند. 

اما این آخرین شانسی است که این بازیکن در اولدترافورد خواهد داشت و اگر موفق نشود، در اولین فرصت ممکن باید یونایتد را ترک کند.

دیدگاه‌ها