کد خبر : 1950010 | 20 تیر 1402 ساعت 13:08 | 69.1K بازدید | 6 دیدگاه

اضافه وزن نداشتم ولی سرمربی چنین نظری داشت!

سکوت ستاره سیتی در مورد پپ شکست

کالوین فیلیپس بعد از ماه‌ها، سکوت خود را در مورد اظهارات جنجالی پپ گواردیولا شکست.

سکوت ستاره سیتی در مورد پپ شکست

به گزارش "ورزش سه"، کالوین فیلیپس، ملی‌پوش منچسترسیتی، بعد از بازگشت از جام جهانی قطر با تنبیه غیرمنتظره پپ گواردیولا مواجه شد. این اتفاق که دی ماه سال گذشته رخ داد و سرمربی سیتی با رسانه‌ای کردن دلیل بازی ندادنش به فیلیپس باعث ایجاد جنجال شد.

پپ در مورد غیبت فیلیپس مقابل لیورپول گفته بود: «فیلیپس مصدوم نیست. او در حالی برگشت که اضافه وزن داشت. من دلیل این اتفاق را نمی‎‌دانم. او در شرایطی برنگشت که بتواند در کنار بازیکنان تمرین کند و در ترکیب سیتی به میدان برود.» این اظهارات با انتقادات زیادی مواجه شد و خیلی‌ها سرمربی سیتی را به خاطر افشای بی‌مورد اسرار تیمی سرزنش کردند.

فیلیپس بعد از آن اتفاقات هیچ‌گاه نتوانست جایی در تفکرات پپ داشته باشد و در کل فصل تنها 12 بار برای سیتی به میدان رفت. او در گفت‌وگوی اخیر خود با یک شبکه تلویزیونی سکوت خود را بعد از ماه‌ها شکست و در مورد اتفاقات آن دوران صحبت کرد:

1896869

این نظر پپ بود
راستش را بخواهید تحمل این حرف‌ها کمی سخت بود. چرا که خیلی سر و صدا کرد و افراد زیادی در موردش صحبت کردند. می‌دانم که سرمربی تیم فقط نظراتش را گفته و من هم به آن احترام می‌گذارم.

اضافه وزن نداشتم!
من اضافه وزن نداشتم اما خب شاید سرمربی تیم دیدگاه دیگری داشته است. به همین دلیل قبول کردم و با تلاش زیاد خود را به لیست تیم در بازی بعدی (لیدزیونایتد) رساندم و روی نیمکت بودم. بعد از آن تا آخر فصل آمادگی خود را حفظ کردم و هر لحظه مهیای حضور در میدان بودم.

1896870

می خواهم بیشتر بازی کنم
این تنها یک مورد از چالش‌هایی بود که من با آن مواجه بودم و بعدا در این مورد بیشتر خواهید شنید. من انتظار ندارم که همیشه فیکس باشم اما تلاشم را برای این کار می‌کنم. دوست دارم بیشتر بازی کنم، تلاش کنم و برنده شوم. اما می‌دانم که کار سختی دارم و امیدوارم فصل آینده شرایط بهتری داشته باشم.

دیدگاه‌ها