کد خبر : 1950064 | 20 تیر 1402 ساعت 17:31 | 94.2K بازدید | 27 دیدگاه

تمدید در 56 سالگی: این ستاره تا ابد بازی می‌کند!

کازویوشی میورای ژاپنی، مسن‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای دنیا، همچنان قصد بازنشستگی ندارد و می‌خواهد تا 57سالگی در زمین‌های چمن به فوتبال بازی کردن ادامه بدهد.

تمدید در 56 سالگی: این ستاره تا ابد بازی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرتغالی اولیویرنزه که در لیگ دسته دوم این کشور حضور دارد اعلام کرد قرارداد ستاره ژاپنی‌اش کازویوشی میورا را یک سال تمدید کرده است.

این خبر اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که باعث می‌شود کینگ کازو تا سن 57سالگی به بازی کردن به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای ادامه بدهد. رکوردی باورنکردنی برای اسطوره ژاپنی که به معنای واقعی کلمه ثابت کرده سن فقط یک عدد است.

1896976

کازویوشی میورا در ماه ژانویه گذشته از باشگاه ژاپنی یوکوهاما اف‌سی که در جی‌لیگ حضور دارد به صورت قرضی به این تیم دسته‌دومی پرتغالی پیوست. میورا تا پایان فصل گذشته برای اولیورینزه به میدان رفت و در آخرین بازی فصل که این تیم موفق شد حریفش را 4-3 شکست دهد ستاره ژاپنی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

میورا در پایان آن مسابقه به رسانه‌ها گفت هیچ قصدی برای بازنشستگی ندارد و می‌خواهد تا شصت سالگی فوتبالیست بماند. امروز با اعلام تمدید قرارداد او با اولیویرنزه مشخص شد کینگ کازو برای رسیدن به این هدفش اصرار دارد.

1896977

باشگاه اولیورینزه با انتشار اطلاعیه‌ای کوتاه در این باره اعلام کرد: "کازو میورا به حضور در تیم ما ادامه خواهد داد. به خاطر حمایت‌های همیشگی‌ات از ما در فصلی که گذشت از تو متشکریم."

میورا نه تنها در کشورش ژاپن بلکه در دیگر نقاط دنیا هواداران زیادی دارد. فوتبال‌دوستان این فوتبالیست پیرنشدنی را با لقب کینگ کازو می‌شناسند. تابستان گذشته که پاری سن ژرمن برای یک تور تابستانی به ژاپن سفر کرد ستاره‌های بزرگ این تیم مثل مسی، نیمار و امباپه سراغ کازو را گرفتند و به اردوی پی‌اس‌جی دعوتش کردند.

کازویوشی میورا حالا خودش را برای اردوی پیش‌فصل تیم پرتغالی آماده می‌کند و گفته می‌شود او روز 15 جولای در دیدار دوستانه‌ای که اولیورینزه مقابل فافه برگزار خواهد کرد به میدان می‌رود. فصل آینده همچنان شاهد حضور کینگ کازو در مستطیل سبز خواهیم بود.

دیدگاه‌ها