کد خبر : 1950082 | 20 تیر 1402 ساعت 20:32 | 42.1K بازدید | 26 دیدگاه

مسی: خسته نیستم و برای میامی می‌جنگم

لیونل مسی در مصاحبه با شبکه ESPN آرژانتین گفت در بهترین شرایط ممکن به آمریکا می‌رود و برای باشگاه جدیدش با حداکثر توان تلاش خواهد کرد.

مسی: خسته نیستم و برای میامی می‌جنگم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که به زودی راهی ایالات متحده می‌شود تا برای اولین بار با پیراهن تیم جدیدش اینترمیامی بازی کند امروز در کشورش آرژانتین در مصاحبه با شبکه ESPN گفت صحبت‌ها درباره اینکه او دیگر میلی به فوتبال بازی کردن ندارد نادرست است.

لیونل مسی در این مصاحبه اشاره کرد که بر خلاف ادعاها بی‌صبرانه منتظر است تا با چالشی جدید در زندگی ورزشی‌اش روبرو شود. لئو در این مصاحبه گفت خودش و خانواده‌اش همچنان از تصمیم‌شان برای انتخاب اینترمیامی راضی هستند.

ستاره بزرگ آرژانتینی و فاتح جام جهانی 2022 قطر در مصاحبه با ESPN آرژانتین گفت: "ذهنیت من و دیدگاهم نسبت به فوتبال تغییر نمی‌کند. من در آمریکا همان طور به فوتبال نگاه می‌کنم که در بارسا و پاریس نگاه می‌کردم. من به تلاش کردن ادامه می‌دهم و مهم نیست کجا هستم. هر جا باشم تلاش برای من یک الزام است. همیشه سعی می‌کنم برای خودم و باشگاهم تا حداکثر ممکن تلاش کنم. من در آمریکا هم در بالاترین سطح ممکن بازی کرده و در خدمت تیمم خواهم بود."

1897014

مسی در پاسخ به سوالی درباره تصمیم به انتخاب اینترمیامی از ضمیر جمع استفاده کرد تا نشان دهد این تصمیمی بوده که توسط خانواده ستاره آرژانتینی گرفته شده است گفت: "ما از تصمیمی که گرفتیم خوشحال و راضی هستیم. برای سفر به آمریکا آماده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم تا با این چالش و تغییر جدید روبرو بشویم."

ستاره بزرگ آلبی‌سلسته در ادامه صحبت‌هایش به فوتبال آرژانتین و جام جهانی اشاره کرد و گفت: "جوان‌ها برای من مهم هستند به خصوص جوان‌های آرژانتینی. من در کشورم دوران‌های سختی داشتم و گاهی با انتقادهایی خیلی سخت مواجه بودم. ولی این نسل تیم ملی آرژانتین نسلی بود که از لئو مسی دفاع کرد و برای دفاع کردن از من با خیلی‌ها جنگید. این برای من واقعا زیبا است. به همین خاطر بود که قهرمانی در جام جهانی برای خودم و برای آنها خیلی لذت‌بخش بود. کل کشور از این قهرمانی شاد شدند و من احساس کردم دینم را به مردمم ادا کرده‌ام."

دیدگاه‌ها