کد خبر : 1950127 | 21 تیر 1402 ساعت 00:58 | 103.7K بازدید | 34 دیدگاه

میانگین قدی این تیم لرزه بر پیکر لیگ می‌اندازد!

سپاهان در لیگ بیست و سوم یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران از نظر میانگین قدی خواهد بود.

میانگین قدی این تیم لرزه بر پیکر لیگ می‌اندازد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی مشغول برگزاری اردوی آماده‌سازی در ترکیه و تکمیل همزمان لیست خود برای فصل بعد است که یک مزیت کاملا آشکار و قابل توجه نسبت به سایر تیم های حاضر در فوتبال ایران دارد.

جایی که اسکواد سپاهانی‌ها با بازیکنانی بلندقامت تعمیق پیدا کرده است و طلایی پوشان در ترکیب خود برای فصل آینده می‌توانند حسابی از این مزیت بهره ببرند.

1897101

مورایس که فصل گذشته از حضور شهریار مغانلو در نوک پیکان حمله و محمد دانشگر و نیلسون جونیور در قلب دفاع به عنوان بازیکنان بلندقامت در ترکیب تیمش بهره می برد، این فصل میانگین قدی بازیکنان در اختیارش رشد چشمگیری داشته و با حضور رضا اسدی، کاوه رضایی و همچین سیاوش یزدانی، می تواند بیشتر از قبل به توانایی بازیکنانش در بازی هوایی چشم بدوزد.

1897102

حضور میلاد زکی‌پور و به خصوص رامین رضاییان به عنوان دو بال توانمند در ارسال سانترهای دقیق و متبحر در ضربات ایستگاهی نیز می تواند امیدواری بیشتری در اردوی سپاهان از این بابت ایجاد کند. چه اینکه بازیکنانی نظیر امید نورافکن، رضا شکاری و البته فرشاد احمدزاده هم مهارت بالایی در سرزنی بر پایه جایگیری مناسب و پرش قابل توجه دارند که قدرت نیروی هوایی طلایی‌پوشان را دو‌چندان خواهد کرد.

دیدگاه‌ها