کد خبر : 1950291 | 21 تیر 1402 ساعت 20:01 | 31.2K بازدید | 6 دیدگاه

در تیم مورینیو برای سرگرمی دعوا می‌کنند! (عکس)

پائولو دیبالا و نمانیا ماتیچ در جدیدترین تمرین رم شوخی جالبی را به نمایش گذاشتند که موردتوجه هواداران جالوروسی قرار گرفته است.

در تیم مورینیو برای سرگرمی دعوا می‌کنند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا و نمانیا ماتیچ این روزها بار اصلی شیطنت در تمرین‌های رم را بر عهده گرفته‌اند و اتفاقا به همین خاطر به شدت مورد توجه هواداران قرار دارند.

دیبالا و ماتیچ که فصل گذشته با پیراهن جالوروسی به میدان می‌رفتند دوستی نزدیکی برقرار کرده‌اند. در تمرین امروز جالوروسی این دو بارها هم‌تیمی‌هایشان را خنداند، ولی یکی از شوخی‌های دوستانه این دو ستاره به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

دیبالا سر شوخی را باز کرد و یکی از کفش‌های ستاره صرب رم را از جلوی او برداشت و پرتاب کرد. ماتیچ در واکنش لنگه کفش دیگر را برداشته و دنبال ستاره آرژانتینی دوید و کفش را به طرف دیبالا پرتاب کرد. دیبالا که موفق شد از پرتاب کفش ماتیچ جاخالی بدهد لنگه کفش را از زمین برداشته و حالا نوبت او بود که به دنبال ستاره صرب بدود.

1897363

این ویدیو توسط باشگاه رم منتشر شد و به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفت. در پایان ویدیو دیبالا و ماتیچ درحالی‌که دست به گردن هم انداخته و می‌خندند دیده می‌شوند. هواداران جالوروسی معتقدند تیمشان برای اینکه فصل درخشانی را آغاز کند به این روحیه شاد و این رفاقت نزدیک بین بازیکنانش نیاز دارد.

1897364

دیدگاه‌ها